Lang (arm)haar!!

Hee!

Mijn vriendin en ik kijken heel vaak op Girlscene.
Maar ze had een vraag maar ze was bang dat als ze het zelf vroeg dat het misschien raar was.
Dus doe ik het even, nouu.
Ze is dus nog maar 10 && heeft al best lang (arm)haar zeg maar. En hoort dat of?
Tis ongeveerr… euhm… 1 - 1,5 centimeter. :frowning_face:

HELP :d.

LOves

Dat verschil gewoon per persoon… de één heeft veel armhaar en de ander heeft haast niks. Bij mij is het haast niet te zien, zo weinig, terwijl mijn zus echt lange zwarte haren heeft (die ze ook scheert, omdat ze zo opvallen).

Ook is het ene meisje er vroeger bij dan het andere meisje, dat verschil echt gewoon qua pubertijd en hormonen. Hier is niks mis mee hoor en als ze er heel erg mee zit dan kan ze het altijd overwegen om het af te scheren of te ‘trimmen’.

Congrats, je vriendin of jij zijn normaal.

Ik heb dat ook… vooral bij mijn arm vlakbij men ellebogen. Maar ik stoor me er verer niet aan =)

Heb ik ook, het is maar haar, iedereen heeft haar, dat is normaal.

Dat kinderen van 10 zich daar tegenwoordig aan storen. :face_with_raised_eyebrow:

Precies dit.

nou toen ik 10 was werd ik echt super onzeker door al die kinderen die zeiden : ieell kijk naar die lange haren op je armen, je lijkt wel een aap.

nu 7 jaar later heb ik er schijt aan maar op die leeftijd stoort het je heel erg

Precies , dat had ik ook.
Er zat een jongen in mijn klas en hij zei een keer : " Zo lange haren op je armen, kijk, zelfs IK heb minder, en IK ben een jongen"
Dat maakt je onzeker als je nog klein bent.
Nu heb ik ook , hoe jij het verwoordde ‘schijt’ aan zulke mensen.

Nee meisjes, dat is heel gewoon :wink:

Dat had ik ook vroeger ja! Maar nu maakt het me ook niet meer uit :slightly_smiling_face:

Iedereen heeft haar op zijn armen.

Ieder meisje heeft armhaar. De lengte verschilt natuurlijk wel per persoon. Het is heel normaal. Ik stoorde me er heel erg aan en hars het dus regelmatig en sindsdien heb ik er bijna geen last meer van :slightly_smiling_face: