Landmacht

Ik zit er over te denken om bij de landmacht te gaan. Ik doe nu een HBO opleiding en zou dan voor de officiersopleiding in aanmerking komen. Meiden met ervaring bij het leger/VEVA of die misschien ook het leger in willen?

Ik zit er soms ook aan te denken om voor een paar jaartjes het leger in te gaan. Maar ik zit nu in mijn Examenjaar en daarna wil ik nog een opleiding doen en dan daarna pas naar een school gaan voor het leger enzo.

Ik doe nu een MBO-4 opleiding en ik wil zodra ik klaar ben doorstromen naar Defensie. De Marine welliswaar, maar het is vooralsnog Defensie! Ik heb aan VEVA gedacht, maar de opleiding die ik nu doe geven ze bij VEVA vanaf vorig jaar volgens mij pas en ik zit nu al in mijn derde jaar. Dus dat was voor mij geen optie (en ook niet omdat het een niveau 3 opleiding was en ik perse een niveau 4 opleiding wilde doen). Verder weet ik al vanaf mijn 13e dat ik bij Defensie wil werken dus mocht je iemand zoeken om er over te kletsen dan graag haha!

Vrij late reactie, i know, maarrr ik volg nu de opleiding veiligheid en vakmanschap. Niveau 3 ofwel aspirant onderofficier. Als studierichting heb ik zorg/geneeskunde. Uiteraard meer jongens dan meiden in een klas maar ja, dat is logisch in de defensiewereld.

Ik wil graag bij de luchtmacht, na ik mijn huidige opleiding heb afgerond. Een prachtig beroep lijkt me dat, echt iets voor mij!

Ik doe de Veva bouw & infra.
Mooie opleiding, met super uitzicht op een uitdagende baan.
Je moet wel echt stevig in je schoenen staan!

Oud topic slotje