Landelijk AB hockeyfeest in Brothers

De titel zegt het al een beetje misschien…
ik ben heel erg benieuwd of er meiden van girlscene zijn , die (net zoals ik) naar het landelijk AB gaan op 20 oktober in Brothers.

Als ik er eerder van had gehoord waren we er vast wel heen geweest met t team :frowning_face: We wilden nog een kampioensfeestje vieren haha

Haha brothers! Daar kwam ik vroeger altijd toen ik ongeveer 13 was! Maarja, ik ga er niet heen.

Waar is Brothers?

In Bunnik dacht ik :blush:

Hmm klinkt ver, denk niet dat ik ga

Jaaa ik ben er ook!:smiley: waar kom jij vandaan dan?

Oh tof, dat is vlakbij.
Jammer dat ik nooit op hockey heb gezeten :’)

Het leek me echt leuk, maar t is niet bepaald om de hoek ofzo en om nou in mn eentje te gaan :’(

Ik ben vorig jaar wel geweest, maar het was niet helemaal wat ik ervan verwacht had. Ga liever gewoon een avondje uit naar Brothers.

Dat waren dan vast schoolfeestjes of teenage dance parties, want Brothers is 18+ :’)

ik ga.

Ik zou gaan,tis ook heel dichtbij voor mij maar aangezien al mijn vriendinnen dan op vakantie zijn ga ik ook niet… Dus nu is iemand erg blij dat ie op mijn naam intro kan zijn :’)

uppp

Ik kom uit Amersfoort, jij?

Brothers is nou niet echt voor 13jarigen hoor (; , en belieeeve me. Dat feest woensdag word echt super leuk.
Gaan jullie allemaal ook in wit/blauw?

Je kan als intro gaan (; gewoon een hockeyer die je kent vragen of je zijn/haar intro mag zijn.