Lana,s leventje

Ik heb eerder nog nooit geschreven maar ik wou het een keer proberen zeggen jullie maar als jullie het niks vinden.

Mevrouw Ter Horst opletten graag . Zou u even kunnen vertellen waar we het net over hadden. Euuuh kamp ? Dat dacht ik al niet opglet. Jeetje wat kan die man zeuren. Vera mijn beste vriendin die naast me zit vraagt me wat ik aan het doen was ik liet het haar zien het waren hartjes in het ene hartje stond Lana en het andere hartje Thomas. Vera begon te lachen ben je nu nog verleifd op die knul uit de 3 de. Je zit pas in de 1e Lana hij weet je naam niet eens.

moet ik verder of niet ?

:grinning:

als ik jou was zou ik aanhalingstekens gebruiken, nu is het best lastig om te zien wat iemand zegt. En je moet opletten op welke tijd je gebruikt, of je schrijft alles in de verleden tijd of je schrijft alles in de tegenwoordige tijd. :slightly_smiling_face:

Het is een veel te klein stukje om te kunnen zeggen of het goed is. Je vergeet ook de aanhalingstekens als iemand iets zeg. Ook bij die beginzin, dat is nogal irritant.
Maar als je je stukje verbetert en het wat groter maakt kan het wel leuk worden.

en punten graag achter de letters zoals de beginzin. en wat die andere twee voor mij zeggen :wink:

Ik schrijf nu vanuit Vera,s gedachten :

Jeetje dat Lana het niet door heeft ik heb al dik 2 maanden verkiring met Thomas. Ik heb maar besloten om het haar niet te vertellen want anders zouden we waarschijnlijk geen vriendinnen zijn. Ik ren naar Thomas toe en geef hem een zoen. Hoe gaat het liefie hoe ging je proefwerk Engels ? O ik was niet op school k, heb gespijbeld . Maar het gaat al zo slecht met je op school. A joh school komt wel ik moest naar de stad voor dit. Hij haalt een rood doosje uit z,n zak er zitten gouden oorbellen in voor jou. OMG !. Wat lief en ik zoen hem.

Ja sorry ben niet zo handig met zulke dingen want ik ben pas 12 ik weet het, het is geen goed excuus sorry ik ga er de volgende keer opletten moet ik nu wel verder ?

Je gebruikt komma’s (,) in plaats van apostrophes (’). Da’s nogal irritant.

Oh en of je verder moet, ik vind dit soort verhalen niet zo interessant, maar van mij mag je verder, maar ik zou niet van die ministukjes posten steeds, dan gaan er weinig mensen lezen, denk ik.

Nee, ga maar niet verder. Lees eerst een paar goede boeken en let op hoe de schrijver zijn techniek gebruikt.

Ik ben het met Sleipnir eens.

Jaa, ik ook. Sorry, maar je spelling is niet zo goed en je luistert niet naar de tips. ;$

Uit Lana,s gedachten :

O ik heb echt vlinders in m,n buik van Thomas hij is zooo knap. Maa waarschinlijk wordt het toch nooit wat hij kent m,n naam niet eens wat Vera al zei. Vera is eigenlijk m,n enige vriendin. Als ik haar niet had,had ik niemand. M,n ouders zijn gescheiden m,n moeder heeft al een nieuwe vriend die 27 jaar is en zij is 42 ! En ik 13 dus ik verschil nog minder met die gozer dan zei. Ze zijn de hele nacht bezig en ik hoor ze . M,n vader woont in Berlijn en ik in Schiedam, dus ik zie hem niet zo vaak alleen met vakanties. Hij is daar kunstenaar hij heeft geen nieuwe vriendin. Hij zei dat hij dta zo lullig vindt voor mij. Hij is heel tof maar hij woont echt veel te ver weg.

Oké, stop maar. Je doet niks met de tips de je gegeven zijn. Je plaats nog steeds ministukjes, zonder aanhalingstekens en met een komma i.p.v. apostroof. Dit leest echt niet lekker. Lees eens een boek.

Ik schrijf toch verder voor de mensen die het leuk vinden en ga veel langere stukjes posten is het dan goed ?

Heel raar maar ik krijg de reacties pas nadat ik zelf een reactie plaats dus ik w8 5 min. op een reactie .

dit.

je moet de pagina ook vernieuwen he :wink:
En als je vraagt of je door moet gaan, en wij zeggen nee, en je gaat toch door voor de mensen die het wel leuk vinden, had je dat ook niet hoeven vragen :wink:

Nee, het is te kinderlijk geschreven door dingen zoals ‘zoooo knap’ etc. Je moet nog even meer oefenen voordat het echt lekker leest en de lezer ook interesseert.

Oefen, oefen, oefen…