Lampenkap maken

Heey,

Voor school heb ik de opdracht gekregen een lampen kap te maken
en ook een standaard voor de lamp, we moeten het voor een gedeelte solderen en dus ijzerdraad gebruiken voor de rest mogen we ook andere materialen gebruiken (zoals stof en papier) voor de versieringen bijvoorbeeld.

het thema is theater dus Dans,musicals,mime,opera,cabaret etc
maar ik ben nogal inspiratieloos en heb echt geen idee wat ik er van moet maken.
Misschien dat jullie mij kunnen helpen?

Alvast Bedankt!
xxx

Misschien allerlei beroemde mensen hoofden, bijvoorbeeld Marilyn Monroe en nog van dat soort mensen?

Oke dankjewel alvast, nog iemand een idee?

van die theater doeken voor opening en sluiting.
met stof erop maken plakken of naaien en dan daarachter een podium
met aan de ene kant een ballerina aan de andere kant een zangeres aan de andere kant een mime speler en aan de andere kant iemand die licht en geluid opbouwt.

maar alleen het doek met podium is ook wel leuk denk ik, lekker rustig.

dit bedoel ik: http://www.google.nl/imgr…yCf1YlBMaVn6-nYgS1pO2Zw4g=&h=333&w=500&sz=112&hl=nl&start=0&zoom=1&tbnid=WpL30dkPtI3BwM:&tbnh=121&tbnw=179&ei=xXKpTcOHHYvsObS2maIJ&prev=/images%3Fq%3Dtheaterdoek%2Bmet%2Bpodium%26um%3D1%26hl%3Dnl%26rlz%3D1R2ADFA_nlNL375%26biw%3D1345%26bih%3D583%26tbm%3Disch&um=1&itbs=1&iact=rc&dur=203&oei=xXKpTcOHHYvsObS2maIJ&page=1&ndsp=20&ved=1t:429,r:7,s:0&tx=121&ty=44

maar dan zonder die witte strepen natuurlijk

OOOOOH! Ik heb laatst wat heeel leuks gezien! Ik zal even voor je zoeken :wink:
Hier is ie, ik had hem nog in me documenten staan;

http://www.uploadplaatjes.nl/plaatjes/1/127537.png

@ Soepstengel:
Het is wel een leuk idee maar ik weet niet of dat er uit gaat zien als een lampenkamp en er moet dus ergens ook nog een lamp in komen…
@ goffelkind: Leuk! maar je hoeft ook niet per se een typische lampenkap te maken zegmaar.

maar iig bedankt voor jullie ideeën!

Bedankt allemaal!
Heb uiteindelijk toch zelf iets bedacht XD
heb de musical FAME gekozen!

xxx