Lampen voor je make up

Hey meiden :slightly_smiling_face:

Ik maak me nu al een paar jaar op aan mijn bureau met mijn grote kamerlamp en een extra lampje. Het zijn geen geweldige lampen en vind het ook nogal donker.

Heeft 1 van jullie ervaring met goede lampen voor je makeup? Zoja, hoeveel watt, zijn het LED-lampen etc etc…

Hoop dat jullie iets weten!

Ik zelf heb 2x2 ledlampen aan mn muur , die kan je kopen bij de gamma oid.
Zijn lampen die je ook kan draaien, en dus precies kan zetten zoals jij ze wil.

Ik vind ze super! nergens schaduwen in mijn gezicht en alles is super goed belicht!

er zijn verschillende soorten spiegels van carmen babyliss ect, van 30 tot 100 euro. daar zou je naar kunnen kijken?
Ik werk bij de MM en we hebben er daar veel :slightly_smiling_face:

waren het inbouwlampjes of spots? en hoe duur waren ze ongeveer? :slightly_smiling_face:

Ik heb echt geen idee. Ik heb niet zo veel verstand van lampen

Jammer dat er maar 2 op de site staan! Als ik bij de mediamarkt ben dan ga ik zeker even kijken :slightly_smiling_face:

@Illuminate hahaha nee ik ook niet daarom dit topic :’)

Is LED-licht goed … licht om je makeup bij op te pleuren?

het is goed om heel fel wit licht te hebben volgens een of andere youtube goeroe omdat je dan goed kunt zien of je foundation niet lelijk gaat zijn eens je buiten komt

uuuuuuuup

upup

Ik heb een visagie opleiding gedaan en mijn lerares adviseert om geen direct licht te pakken. Ik heb bijvoorbeeld ook zo`n make-up spiegel met een lichtrand er om heen van babyliss, dit is eigenlijk niet ideaal.
Het beste is om wat lampen bij je spiegel te hangen. Wat voor lampen en welke positie precies weet ik helaas niet, mijn lerares had echt van die super goede studio lampen :stuck_out_tongue:. Misschien als je eens googlet op ‘lamp licht visagie’ dat je iets vind ofzo?

Ik heb gegoogled ernaar, en ik vond de TL-lampen, zou dat goed zijn?

upupupup

Misschien kan je beter de titel veranderen? :s Want ik dacht dat het over een spiegel voor je make up ging en niet over een lamp :x

Wij hebben van die ledlampjes spots. Die vind ik goed genoeg :stuck_out_tongue:

oh, ja. dom van me :’)

Wake up light, gebruikt masha van beautygloss ook

Je hebt ook daglicht lampen, zo weet je zeker dat je niet als een worteltje de deur uit gaat. :wink:

Maar die zijn zo duur! :frowning_face: