Lamlendig

Hai Girls!

Ik zit met een probleempje, ik doe namelijk he le maal niks op een dag, ik heb de verkeerde opleiding gekozen en kon niet direct switchen dus nu kan ik pas naar een andere opleiding in Augustus. Nu moet ik dus 5 maand de opleiding die ik nu doe afmaken, ik ben nog leerplichtig vandaar, anders was ik allang gaan werken doordeweek, nu werk ik ook wel zoveel ik kan, maar dat is helaas niet veel. Op school doe ik dus helemaal niks. Ik heb ook niet echt motivatie maarja dat is logisch, huiswerk maak ik niet en ik leer ook niet voor toetsen. Als ik thuis kom, verveel ik me al gelijk. Ik heb namelijk alwéér niets te doen. Ik zit eigenlijk alle dagen een beetje achter m’n laptop te vervelen tot de dag weer om is en dan begint de volgende dag net zo. Ik wordt hier echt gék van en zwaar chagerijnig. Ik snauw m’n moeder af als ze zegt dat ik wat moet doen, dat ik daar geen zin in heb. Maarja waar heb ik wel zin in? Ik ben al jáááren opzoek naar een hobby, maar ik weet gewoon níét wat ik moet doen. Ik heb al vanalles uitgeprobeerd.

Kennen meer mensen dit? Wat doen jullie ertegen? of heeft iemand tips?

Liefs! xx

Als je je verveelt ga je toch gewoon je huiswerk maken, zoals het hoort. Probleem opgelost.
En stop gewoon eens met snauwen tegen je moeder dan, ik snap haar heel goed dat ze er wat van zegt.

Zoek een hobby, spreek af met vriendinnen, ga sporten met dit mooie weer, ga vast opzoek naar een andere opleiding, zoek een baan waarbij je wel meer kan werken.
Er is genoeg te doen. Ik zou willen dat ik meer tijd had voor leuke dingen.

Ik zou gaan sporten! Geeft je ontzettend veel energie.