LaLuna verkoopt voor WNF!!

Hi girls!

Ik heb mijn kast opgeruimd en dit topic geopend omdat ik geld wil inzamelen voor de nieuwe actie van de WNF. Deze actie zet zich in voor de wild life crime. Je kent ze vast; de reclame spotjes met de olifant en de tijger. Ik wil hier graag een steentje aan bij dragen en daarom doneer ik de gehele opbrengst van dit topic aan het WNF! De spijkerbroeken die er in staan zijn over het algemeen vrij prijzig. Maar we kunnen er samen een mooie prijs van maken.

Als je iets ziet wat je interesse wekt, plaats dan een bod dat leuk is voor je eigen portemonnee (alle kleine beetjes helpen :wink:) maar dat toch ook leuk is voor het WNF. Het hoeven dus geen biedingen van 50€ te zijn, dat is een beetje overdreven!

Dus wees goed voor jezelf en voor de natuur en shop in mijn verkooptopic!

-alles wordt voor verzending gewassen en gestreken.

-ik verzend naar Nederland en België.

-de verzendkosten zijn voor de koper!

-dit is mijn eerste verkooptopic en sta dus niet in het betrouwbare of onbetrouwbare verkopers topic.

-mijn excuses voor de speelmat van de kleine;) voor betere foto’s kan je gerust reageren of stuur me een note!

Veel shopplezier!

LaLuna.

1- paars imitatie leren jasje van de coolcat. Maat S. Hij is gedragen maar nog in goede staat, labeltje zit los.

2- blauw imitatie leren jasje. Op het label staat medium maar iemand met maat medium past hier niet in. Ik zou zeggen: XS. Hij is nauwelijks gedragen.

3- mooie broek met een subtiel slangenachtigprintje. Maat 36.

4-mooie witte broek met een mooi, subtiel gouden detail. Maat 36.

5-mooie blauwe broek met een gouden bloemenprint. De label zegt medium maar past meer bij een maatje 34. Label aan de broek zit los aan een kant, mag voor een klein prijsje weg.

6-witte broek met bloemmotief. Maat 36.

7-mooie diepjeans kleurige spijkerbroek met gouden naden. Hij is een klein beetje high waisted. Maat 36

8-miss Anna jeans, normal waisted. Maat 34.

9-donkere spijkerbroek, heeft een heel mooie achterkant. Een klein beetje high waisted.

10-high waisted broek. Hij is grijskleurig, gewoon grijs. Kleur is niet goed te zien op foto. Hij heeft een zilver/grijze kleur. Het is een beetje een jaren 80 stijl. Een knoop op de nepzak mist en mag voor een klein prijsje weg.

11-blauwe high waisted broek vero moda. Met rits aan achterkant. Paar keer gedragen. Maat 34.

12-mooie high waisted spijkerbroek met 4 knopen.

13-groene broek maat 34. Met veel plezier en zorg gedragen!

15- spijkerbroek met “slijtage” plekken op de bovenbenen/knieën. Maat 34.

16-mooie donkere spijkerbroek, recht model. Maat 34/36

17-lichte spijkerbroek met “slijtage” plekken op knieën. Maat 34

18-mooie donkere spijkerbroek maat 36.

19-mooi blauwe spijkerbroek met witte slijtage plekken. Staat heel erg mooi!

20-iets lichtere clockhouse short. Maat 34.

21-iets donkere clockhouse short. Maat 34.

22- roze short met drie knopen. Label zegt maat L maar valt als een 36.

23-heel leuke wit met roze broek. Er zit een beetje stretch in. Staat het mooist met maat 36. Het is echt een heel mooie broek, hij is dan ook gedragen maar nog in goede staat.

24- roestkleurige broek. Het label zegt medium maar ik heb geen idee hoe ze daar bij komen :stuck_out_tongue: het is een maat 36 denk ik. Hij is heel weinig gedragen.

25 - leuk, kleurrijke playsuite voor in de zomer. Maat S.

26- jumpsuit met leuk Azteken printje en bijpassend riempje. Meer achteraf niet helemaal mijn ding (meer) te zijn en daarom hoop ik dat ik iemand anders er blij mee kan maken. Hij is wijdvallend, aanfoto’s mogelijk. Er staat geen maat meer in, maar aangezien ik altijd een S heb, zal dit ook een S zijn. Past door wijd vallend model ook bij een M.

Sieraden.
27- Regal horloge in prima staat, paars kleurig.

28- ketting in de vorm van een blaadje met veel steentjes. Het is een lange ketting.

29- dubbele ketting met Parijs thema, hangen in totaal 4 bedeltjes aan.

30- verkocht!

31-boeken en films

• moraal instruments serie.
    Nederlands en Engelstalig beschikbaar. De film ook.

-carry slee collectie.

Your Choice:

-hot or not

-lover of loser (boek en film)

Timboektoe serie:

-see you in Timboektoe

-100% timboektoe

-timboektoe rules

-timboektoe rocks!

(Bij aankoop gratis (kopie) van de film!)

-afblijven (boek en film)

-meer afblijven

-radeloos (boek en film)

-razend

-spijt

-kappen

-pijnstillers

-bangkok boy(16+)

-joël (16+)

Andere boeken

-edelsteen triologie (Kerstin Gier)

–robijnrood

–saffierblauw

–smaragdgroen

(Mogen samen maar ook apart)

-twilight serie

–twilight

–new moon

–eclipse

–morgenrood

– het korte tweede leven van bree Tanner.

(Mogen samen voor mooie prijs, mogen ook apart bij de eerste drie boeken krijg je de films erbij)

Klaar met uploaden

Wat is je richtprijs voor 20?

Ik heb even de verzendkosten bekeken; voor 9€ inclusief verzendkosten is hij voor jou!
Edit: heb je ook even een note gestuurd!

Mini update! Nummer 24,25 en 26 zijn nieuw!!

Upje

Richtprijs voor 28? Note me aub :slightly_smiling_face:

In wat voor staat zijn de eerste twee boeken van de edelsteentriologie en hoeveel vraag je ervoor?

Interesse in de edelsteen trilogie, nummer 29 en nummer 30 :slightly_smiling_face:

Iedereen is genote!
:slightly_smiling_face:

Upje

Upje!

Rp 30?

Die boeken van de edelsteen trilogie zijn zoooooo goed. Je moet wel echt een stevige lezer zijn, maar echt een aanrader.

Voor liptonicetea:

Eerste geld voor WNF is binnen!!!

Mortal instruments boekenserie is toegevoegd.

Upje!

Nog n up

Upie

Kom op meiden :slightly_smiling_face: