Lagen in haar heel lelijk geknipt

Ik ben een paar weken geleden naar de kapper gegaan. Ik heb van mezelf dik lang haar, en wilde het weer in lagen laten knippen omdat mijn haar zo dik was dat het vervelend werd, waar ik achteraf erg spijt van had.

Ik vertelde wat ik met mijn haar wilde en ze zeiden “er gaat wel een stukje af he maar dat weet je wel” nou ‘een stukje’ was het niet. Ik had haar zolang tot aan de onderkant van mijn ribben en nadat het geknipt was kwam het net voorbij mijn schouders.

Ze hadden mijn highlights ook niet goed gedaan, dat was gaan vlekken. Na 4 uur zitten was ik er wel klaar mee en eenmaal thuis leek het wel oke. Totdat ik het de volgende dag ging stijlen. Je zag super duidelijk de lagen zitten, en het was niet recht geknipt, ook zat er nogsteeds een blonde vlek van de verf in mijn haar, en dit nog voor de volle prijs moeten betalen.

Ik kan niks meer met mijn haar, zelfs in een knot lukt niet omdat er allemaal plukken uitvallen. Los is ook niet altijd een optie.
Ik ga met oud en nieuw met mijn vriend naar centerparcs en heb geen idee hoe ik mijn haar zou kunnen doen met zwemmen…
Ik hoop dat iemand me hierbij kan helpen.

Groetjes

Ik zou sowieso even terug gaan naar je kapper om een klacht in te dienen als het zo scheef geknipt is… en wat je haar betreft zit er niks anders op dan te wachten tot het weer groeit. Je kunt toch wel hier en daar wat plukken met schuifspeldjes vastmaken?

Je kan naar een andere kapper gaan maar dat is meer voor het kleurverschil en lengteverschil te laten corrigeren.
Voor de lengte zul je het gewoon moeten laten groeien.
Aangezien het al een tijd geleden is dat het geknipt is, kan je nu niet ineens bij de kapperszaak komen aanzetten dat het verkeerd geknipt is.