Lage cijfers geven als ze je haat?

[i]Heyy.
Ik heb een irritante leraar, en ik haat hem en hij haat mij.
Maar, telkens als ik een proefwerk heb en ik heb zo’n gevoel dat het goed gaat heb ik een laag cijfer. Ik snap het echt niet…
Dan check ik al mijn boeken en weet ik zeker dat ik het goed had.
Dus ik zat te denken dat hij mij misschien express lage cijfers geeft omdat we elkaar haten? Of ligt het aan mij?
Sorry als het achterlijk klinkt xD

x [/i]

je kan vragen aan die leraar, waarom hij het fout heeft gerekend,
of kijk bij iemand uit de klas of het bij haar wel goed gerekend is

Jaa, ik ben ook naar die leraar gestapt om te vragen waarom hij het fout heeft gerekend, zegt dat hij dat hij er later wel naar kijkt enzo…

gwn blijven zeuren, en als je echt denkt dat hij je daarom een laag cijfer geeft, naar de schoolleiding gaan ofzo…?!

naar je afdelingsleider (als je dat bij jou op school hebt) en dan het verhaal vertellen dat je een laag cijfer hebt terwijl het in je boek wel goed staat. en idd naar hem toe stappen met een toets van iemand die het wel goed heeft & dat jij hetzelfde antwoord hebt. Als ie dan niet reageert dus naar je schoolleiding

ik heb ook een keer zo een leraar gehad in de eerste klas (zit nu in de 4e) met handvaardigheid…
echt sommige hadden prutseltjes en daar kregen ze een 8 voor en ik kreeg altijd een 6,
ze deed altijd zo rot… gelukkig voor mij was ze zwanger dus had ik haar maar een half jaar=D

en idd gewoon door blijven zeuren en vergelijken enzovoort!! en als je erachter komt dat hij bij jou expres iets heeft fout gerekend samen met dat meisje er naartoe gaan

IK had in de 1e en 3e klas een leraar en ik mocht m niet… hij vond zichzelf altyd de beste en blablabla… en ok twas maar voor gym… maar als we bijv. gingen voetballen(ik zat zelf toen ook op voetbal) en dan zat ik onder de modder heb echt me helemaal kapot gerend. en ik krijg dan een 5 ofso
en mensjes die helemaal nix deden … die stonden er maar wat bij kregen veel hoger cijfer dan ik… hoesow dom

Bespreken jullie nooit met de hele klas het proefwerk, als ze zijn nagekeken?
(dat zegmaar iedereen z’n proefwerk terug kijkt, en kan tellen of hij genoeg punten heeft gekregen enzovoorts.)

x

Vraag of je je proefwerk samen met hem kunt bepsreken.