Lage allstars

Hoooi dames,

ik heb sinds kort lage allstars. Alleen heb ik 1 probleem.
Waar laat ik die veters? Strikken vind ik geen gezicht.
En als ik ze los in mijn schoenen doe zitten ze veelste los, ook eerst strikken en dan in mn schoenen is niet echt een gezicht en dan komen die veters er telkens weer uit…
iemand tips? ^^

ik wist niet precies waar ik hem moet plaatsen

gewoon strak trekken en dan in je schoen doen, dat blijft toch wel zitten?

Je moet ze natuurlijk strikken (laatste gaatje; veters er ‘andersom’ in doen, dus met de kant naar binnen toe), en de lussen aan de zijkant doen… Anders is het slecht voor je voeten.

Ja zo dacht ik dus ook. Alleen als ik dan 10 meter gelopen heb hangen die veters er weer uit. Ook als ik het bovenste gaatje ‘leeg’ laat.

ik heb ze bij mijn gewoon een knoop ingedaan en sindsdien zijn ze er nooit meer uitgekomen onder het lopen, voorheen wel werd ik er idioot van
maja is maar net hoe strak de schoenen ook bij jou zitten, als je ze een maatje te groot hebt dan werkt het al niet meer…

bij het laatste gaatje 2x door het gaatje doen. als je snapt wat ik bedoel :]

up…

-

ik heb ze zegmaar gestrikt onder de ‘flap’ en dan de strik iets omlaag geduwd, dan zie je het niet maar de flap zit dan niet heel mooi strak

ik heb ook lage all stars en ik strik de veters aan de zeikant zodat je het zeg maar onder de flap kn doen

Haha ik zit met precies hetzelfde probleem… Onder de flap doen past haast niet, dan zitten ze te losjes, dat loopt niet lekker xD.

Ik heb ze ook, en de reden dat ik lage heb is omdat je dan het gestrikte stuk ziet, haha.
Ik vind dat mooi.

Je moet gewoon even zorgen dat ze afgetrapt zijn en dan laat ik ze gewoon altijd losbungelen :stuck_out_tongue:

ik strik ze altijd eerst onder de tong van de schoen, en stop ze er dan in!
dan blijven ze gewoon zitten!

je kan de veters in het laatste gaatje er anders om in doen(dus nr binne toe) en dan binnen in een strikje mk…dus aan de binne kant van de “flap” en dan de flap een beetje terug duwen zodat ie niet al te veel uitsteekt…werkt prima! ^^

ik heb ze ook altijd gestrikt, op school zeggen ze dan altijd: anooouck, waarom strik jij je veters? ik vind dat echt lelijk, sorry.
maar ik vind het veel mooier staan, het maakt de schoen af zeg maar haha.

Ik strik ze gewoon x].

hahaha heet jij echt anouck? dat vind ik grappig. Nog nooit gezien.

maar uh, ik prop het altijd gewoon in me schoen.

hoezo slecht ?

Ik strik ze ook gewoon. Bij ons op school strikt bijna iedereen hun veters trouwens ;p