Ladyshave !

Hee meiden,

Ik wil misschien een ladyshave kopen, maar welke !?
Heeft iemand hier ervaring mee?
Zo ja?:

• Welke heb je?
  • Werkt hij goed?
  • Na hoeveel tijd kocht jij een nieuwe?
  • Is die van jou op batterijen of oplaadbaar? Vind je dat fijn?

Zelf had ik er 2 in gedachten :

• Carmen LD 140
  • Philips HP 6306

Welke is beter?

Dankjulliewel !

up

Haartjes uitgetrokken? Bedoel je geen epileerapparaat?

Nee dat bedoel ik niet hoor, ik bedoel gewoon een echte ladyshave. Ik bedoelde of je voelde dat de haartjes er zegmaar ehmm, af worden gescheerd.
Ik heb hem er even uitgehaald, maar is er iemand die misschien wat kan vertellen over haar ladyshave? x

Epileerapparaat is beter :tipping_hand_man:

Waarom dan?

Dat blijft langer weg
ik heb een epileerapparaat en hij werkt echt super. ik gebruik hemm altijd onder de douche :slightly_smiling_face:

@ Malice, welke heb jij :astonished:? want ik wil er misschien ook een gaan kopen, maar ik vind ze zo duur en als het dan misschien niet goed werkt ofzo, zit je met zo’n duur slecht ding xD

Silk epil 7 van Braun, maar hij was wel heel duur :stuck_out_tongue: heb hem gekregen

Blijft langer weg, en er komen zachte haartjes voor terug.
Bij scheren; snel weer terug, en dan komen er zwarte stugge haartjes voor terug.

Ik ga voor wegwerp Kruidvat-scheermesjes :grinning:

en ik ga voor die van de action(:

Doet epileren nou echt zoveel pijn?

Als je zo’n epileerding voor je benen gebruikt, doet het toch vet pijn?

Heeft iemand ervaring met de 2 ladyshave’s die ik in het begin heb gezet?
Iemand anders een andere ladyshave, waar je iets over kunt vertellen :slightly_smiling_face: ?

Ja, epileren doet wel wat pijn, maar je trekt er wel de hele haar mee uit waardoor de haartjes een aantal werken wegblijven en daarna ook steeds dunner en minder snel terugkomen.
Een ladyshave is eigenlijk gewoon een elektrisch scheermesje, ik zie daar zelf niet echt voordelen van. Je moet het alsnog elke dag doen. En je moet er apart de tijd voor nemen omdat zo’n ding natuurlijk niet onder de douche gebruikt kan worden. Een scheermesje lijkt me dan nog handiger zelfs.

Oke, maar sommige kunnen droog & nat gebruikt worden he?
Dus ook onder de douche. Dat kunnen deze 2 ook. ( die ik had gezegd)

Voor wat zouden jullie gaan?:

• Gillette Venus
    of
  • 1 van die ladyshave’s die ik in mijn beginding had gedaan ?

Ik gebruik namelijk altijd al wegwerpscheermesjes, maar die moet je elke keer opnieuw kopen etcccc. dan ben je uiteindelijk daar meer geld mee kwijt, al die wwsm

Ik gebruikte vroeger een ladyshave [eigenlijk twee, van nog goede merken ook], maar ik vind ze echt verschrikkelijk vergeleken met wegwerpmesjes. De haartjes gingen nooit helemaal weg, er bleef altijd een millimeter zitten, niet de bedoeling natuurlijk. En omdat ik dat dan ook weg probeerde te krijgen kreeg ik rode vlekken en ging het bloeden.

welke ladyshave’s had je dan?