ladyshave / epilator

hey meiden.
over iets meer dan een maand ben ik jarig…
en ik wil dus een ladyshave / epilator (whats the difference?? xP)
maar ik zou niet weten welke ik moet nemen…
ik wil um vooral gebruiken voor mijn benen, bikinilijn en oksels.
weet iemand een goede?? tot ongeveer 60/70 euro…
ohja… bijna vergeten. het liefst 1tje die draadloos is. zodat ik dat ding ook kan gebruiken onder de douche

xx

zoekfunctie leverde bij mij niet veel op…

ladyshave scheert, epilator epileert :stuck_out_tongue:

ikzelf heb een epilator van braun

owke :wink:

maar welke epilator hebben jullie? haalt ie alle haren weg? en hoe duur was ie ongeveer?

of welke zouden jullie nu graag willen hebben?
(ja sorry… ik vraag nogal veel:P)

-

Ik heb de Philips Satinelle Ice Premium… Is scheerapparaat en epilator in één. Als de haartje niet te lang zijn haalt ie bijna alle haartjes weg en blijven ze ook een paar weken weg (bij mij tenminste). Voor bikinilijn/oksels kun je er een opzetstukje opzetten zodat het oppervlak dat geëpileerd wordt kleiner is en het minder pijn doet. én je kunt er een huidkoeler omheen doen (moet je eerst in de vriezer leggen) waardoor het minder pijn doet.

Is ong. 60/70 euro (en draadloos)

x.

ben ik ook wel beniewd naar dus up!

die heb ik ook, ik vind m echt super goed
normaal doet het bij mij heel erg pijn, maar als ik de huidkoeler eromheen doe, dan voel ik wel dat de haren eruit worden getrokken maar gelijk daarna is de pijn al weg
normaal duurt het dan veel langer
veel succes met kiezen!

xx

ik wil het scheerapparaat van Braun kopen, de Silk&Soft. iemand ervaring? (:

ieeemand? (A)

ik heb een ladyshave maar weet niet hoe ik hem moet gebruiken :blush:
je hebt 3 van die dingen maar met welke kant moet je scheren???

ik heb een epilator, pasgeleden gekocht, van braun.
werkt super! ik heb een hoge pijngrens, maar al heb je een lage pijngrens kan dit nog weleens zeer doen.
de prijs was ¤35,-

dit zogt ik net x’d

Ja ik, NIET DOEN!
bij mij liet dat ding telkens gewoon stoppels zitten, dus ik heb hem maar achterin m’n kast gegooid. Hij was nog duur ook…
heb sinds een paar dagen een Phillips (bij wehkamp gekocht, want ik kon hem nergens in een winkel vinden)
die is niet zo duur en scheert veel beter! Enige nadeel is dat hij alleen op batterijen werkt.
die:
http://www.wehkamp.nl/fit…shave/C04_Z0B_ZB3_790359/

En ts: ik heb ook een epilator geprobeerd maar het deed mij echt teveel pijn :’)
dus, ik raad aan een ladyshave te kopen. Maar ik ken ook genoeg mensen die blij zijn met een epilator, ligt dus ook aan de hoogte van je pijngrens ja…