Lady Gaga

Ik was dus zelf nooit zo fan van Lady Gaga, opzich best leuke liedjes, maar snap niet dat je tape op je tepels plakt en nooit een broek draagt om zo een icoon te worden?!

Maar nu zat ik dus even op youtube, en toen kwam ik dit filmpje tegen van Lady Gaga bij Paul de Leeuw;
http://www.youtube.com/watch?v=A-n5mI-JOMg

Ik was echt in soort van shock haha want ik had echt niet verwacht dat ze serieus zo goed kon zingen!
Wat vinden jullie ervan? Verandert dit jullie mening over haar? Of wisten jullie het al :stuck_out_tongue:?

Oew dat filmpje ken ik :slightly_smiling_face: Hèèl vet. Zou het geïmproviseerd zijn?

ja heb het toen zelf op tv gezien,
vond het wel goed gezongen maar de echte versie vind ik leuker persoonlijk.
maar volgens mij heeft ze het niet geimproviseerd want ik zag ze het ook bij andere shows doen!

Ik had haar eerst wel eens live horen zingend, maar vond het niks eigenlijk :stuck_out_tongue:

up

Ik vind der lekker apart!

Ik had hem gezien ken hem al heel lang
Veel beter zo dan dat misvormde gezeik (Sorry :$)
Dit is nou wat nou echt mooi is :slightly_smiling_face:

neejoh, echt niet geimproviseerd! dat kan niet, zo met die piano xD
ze kan echt goed zingen! zonde dat ze altijd zo veel begeleiding heeft bij haar liedjes, dat maakt het zo fake. ook omdat ze dr zo debiel uit ziet, je hoort bijna niet de échte muziek en haar stem. ZONDE.

Ik vind haar super! Ze is echt goed live

Ik ben geen fan van haar, maar ze kan wel zingen.
Eerst was ze een songwiter voor andere beroemde zangers/zangeressen, maar toen zag een producer haar talent en bood haar een contract aan.

ik vind haar muziek niet echt leuk… maar dit is wel goed!

Ik ben niet echt een super fan maar ik vind haar wel enorm goed en ga dus ook 15mei naar haar concert ^^

Een maandje geleden ben ik nog naar haar toe geweest, en het klonkt zoals altijd weer geweldig.

ik ken het filmpje, ik vind haar sowieso goed, dus het verbaast me niks. ;$.

Zij is echt geweldig! Ze heeft een mooie stem en gewaagde kledingstyl

-

Ik vind haar een beetje apart. En kijk 0:52 , daar hangt er een sliertje speeksel xd sorry dat moest ik even zeggen.

Hahah, dat was me nog nooit eerder opgevallen! :stuck_out_tongue: En bij 0.33 kijkt ze zo heel blij in de camera xD

ik vond haar eerst helemaal niks met just dance, dat ze tegen die orka aan zat te rijden :stuck_out_tongue: maar je merkte in dr clip erna al gelijk dat ze hele eigen stijl had. Dus vind dr wel steeds leuker. Ze is ook goed. Alleen fan ben ik niet

ik vind haar goed en apart!
ze is tenminste niet zo standaard en durf zichzelf te zijn.