ladders in panty

hey!

ik draag zelf bijna nooit rokjes/korte broekjes en daarom bijna nooit een panty. vandaag wel, alleen zag ik net dat er een redelijke grote ladder in mijn panty zat. heb eerlijk gezegd geen zin om iets anders aan te trekken, nu vraag ik mij wel af: als ik er niet aan zit, kan die ladder dan groter worden of hoef ik me daar geen zorgen over te maken?

x

up kom op mensen :’) anders fiets ik even naar de bristol ofzo

als je er wat doorzichtige nagellak overheen doet, zeggen ze dat hij niet verder scheurt… =s en anders vanaf je zo’n ladder opmerkt, meteen nagellak erop!

dankjewel!

hoe meer er aan zit hoe meer ladders er komen
of je doet nieuwe panty of je koopt een nieuwe

up

Idd doorzichtige nagellak. Dan kan het in elk geval niet doorscheuren! (werkt echt! haha)

Hij gaat sowieso verder als je hem aandoet (door dat je beweegt enzo), tenzij met nagellak dus.

doorzichtige nagellak idd.

Ik zou een nieuwe kopen.

Uhu, doorzichtige nagellak, en ik heb gehoord dat haarspray ook werkt…

sorry hoor maar ik vind het er altijd zo armoedig uitzien als iemand met een ladder in haar panty loopt.
als de ladder bovenaan je benen zit en je rokje er overheen zit zal ik persoonlijk niet het risico willen lopen dat hij ondanks de nagellak, haarspray of wat dan ook verder scheurt en je aan het einde van de dag een ladder hebt tot op je enkels.
bij elke beweging kan je ladder verder scheuren.

…?

doorzichtige nagellak en haarspray werken allebei.

of je koopt gwn een nieuwe, zo duur zijn die dingen ook weer niet.

daarom gebruik ik dus geen panty’s;)

Ik zou gewoon een nieuwe kopen.

goh wat is dat nou weer voor een zielige kutopmerking? ik had dit topic aangemaakt omdat ik binnen een uur op school hoorde te zitten en per se dit outfit aan wilde. ja?

ot; heb onderweg naar school een nieuwe gekocht. dankjewel!

^ Wow, heftige reactie.

^ zeg dat wel ja.
zo’n slecht idee is dat toch niet? ik heb pantys ook altijd maar een paar keer aan omdat er na een paar keer al ladders inzitten… dus zorg gewoon dat je er een paar op voorraad hebt