lachrimpels.

heeyyheey, misschien klinkt het beetje raar omdat ik ooknog jong ben (14) maar als ik heb gelachen dan zie je gewoon zegmaar die rimpeltjes naast me mond ook als ik foundation opheb zie je die lachrimpeltjes blijven zitten in me foundation het is egt heel lelijk… is het raar om al rimpelcreme te gaan gebruiken? en heeft iemnd van jullie dat ook? dankjewel!

niet zo veel foundation dragen dan.

maar ook met weinig zie je het en blijft het zitten xD.

Ik vind het meestal eigenlijk schattig. :stuck_out_tongue:

Als je een dun laagje doet, dan blijft het niet zitten… Nooit gehad!

Als je de afdrukken van je lachrimpeltjes in je foundation ziet draag je sowieso gewoon veel te veel foundation.
En nee, het heeft heel erg geen zin om rimpelcreme te gaan gebruiken, zelfs al ben je 86, je lachrimpels gaan daar niet mee weg, het zijn niet voor niks lachrimpeltjes.

Ik had dat eerst ook. Het was gewoon omdat ik een droge huid heb. Toen ben ik deze hele vette crème gaan gebruiken:

http://www.drogisterij.ne…-sheabutter-pot/P/3122091

En sindsdien heb ik er geen last meer van. Zo gauw je het hebt opgesmeerd, verdwijnen je “rimpels” per direct.
Anti-rimpelcrème zou ik zeker niet aanraden. Vooral omdat je op je 14e echt nog geen “ouderdomsrimpels” hebt.

^ Die crème is overigens echt niet goed te combineren met foundation, dus aan jou de keuze. :’)

niet meer lachen

Oh, en die rimpels zitten dan niet in je foundation, maar in je huid. Het is maar dat je het weet.

ja ikweet het hahah XD
en dankjewel ik ga die creme zeker proberen:)!

je gaat toch niet werkelijk anti-rimpelcreme gebruiken hoop ik :’) dat is voor de huid die ouder is en zijn ‘veerkracht’ heeft verloren. Het ligt gewoon aan jouw huid dat die rimpeltjes wat dieper liggen.

Wat voor een foundation gebruik je dan? Als je eerst een dun laagje vloeibare foundation aanbrengt en erna een beetje (translucent) poeder zou het eigenlijk de hele dag moeten blijven zitten. Of, gewoon op dat deel geen foundation meer?

lach rimpels ligt als je ze nu al heb niet aan dat je huid zelfde is als ene oud iemand ect maar vaak hebben mensen met wat minder vet in hun gezicht omdat de huid dan makkelijker rimpelt lach rimpels

dus rimpel crème werkt daar niet voor je huid word er misschien wel zachter door maar zonder egt rimpels geeft rimpel crème zelfde effect als een dag crème ofzo

lach rimpels ligt als je ze nu al heb niet aan dat je huid zelfde is als ene oud iemand ect maar vaak hebben mensen met wat minder vet in hun gezicht omdat de huid dan makkelijker rimpelt lach rimpels

dus rimpel crème werkt daar niet voor je huid word er misschien wel zachter door maar zonder egt rimpels geeft rimpel crème zelfde effect als een dag crème ofzo

dubbel