lachertje van de week

Hoiihoii,

Ik heb een heel lief vriendje met misschien een hele andere denkwijze dan dat ik zelf heb.
Hij verteld me vaak hoe knap een ander meisje is waar die mee praat en reageert regelmatige op insta op de foto’s van andere meisjes. Niet op een manier hoe vrienden dat zouden doen maar hij noemt ze bae met ik weet niet hoeveel emoticons en mijn foto’s krijgen nog niet eens like… Ook zoekt hij contact met die meisjes en weet zich prima met hun te vermaken op app en snapchat.

Nouja prima, zo zit nou eenmaal in elkaar blijkbaar maar nu komt het mooie:

Ik ben zelf al 7 jaar een enorme Bieber fan, en ik had het er over dat ik best zenuwachtig ben voor de kaart verkoop van volgende week omdat ik echt een golden circle ticket wil en niet kan wachten op zijn concert omdat ik het de vorige keer ook zo geweldig leuk heb gehad en er nu nogsteeds van kan genieten. Als vriendje zijnde hoor je toch blij voor je vriendin te zijn? hij dacht daar anders over… Hij werd echt woedend op mij, hij begon hem echt te flippen. Hij kon het niet hebben dat ik heel graag naar een andere jongen wil en er niet op kan wachten. Hij zei dat ik het toch niet alleen voor de muziek deed maar ook omdat hij in de ogen van meisjes knap en perfect deed. Hier hebben we een enorme ruzie over gehad omdat ik gewoon niet kan bevatten dat je jaloers kan zijn op een popster? kom op met mij nog miljoenen meisjes.

Hij mag dus contact hebben met de hele wereld en ik mag niet blij zijn om een concert? beetje ziekelijk toch?

Wat een enorme idioot.

Je hebt gewoon gelijk hoor, tuurlijk mag je uitkijken naar dat concert. Hij moet zich niet zo extreem aanstellen

ja ik had hem er laatst van de week op aangesproken dat hij moest stoppen met het reageren op al die meisjes alsof hij een of andere gekke single guy is. Nu vond hij dat nergens op slaan en vergelijkt dat met dat concert…

ik zal wel blond zijn maar ik snap zijn logica niet. :hammer:

Wat een idioot.

Gewoon lekker naar je concert gaan, daar is helemaal niks mis mee. ZIJN gedrag klopt echt niet. Zijn reactie is overtrokken en zijn gedrag is ook niet normaal vind ik, doet inderdaad net alsof hij single is. En als hij jou dan ook gewoon je vrijheid zou gunnen zou dat nog tot daar aan toe zijn maar hij meet met twee maten en dat is niet oke.

wat een idioot zeg
ga lekker naar je concert, verheug je er op meid, en als hij nu een bord voor zijn kop heeft dat is zijn probleem. Met twee maten meten is idd niet oke zoals Estranged zei.

Euh ja sorry, maar hij is niet zo slim als hij echt denkt dat dat hetzelfde is. Je praat toch niet intiem met Justin Bieber, of wel? Ik denk niet dat je er een probleem van zou maken als hij naar mooie meisjes gewoon kijkt, het is dat praten dat je stoort. En in mijn ogen is dat niet meer dan normaal. Zijn gedrag is niet dat van iemand die in een relatie zit. Ik zou hem daar echt wel serieus op aanspreken eigenlijk.

Bedankt allemaal!

@ daenerys, je hebt groot gelijk en ik denk idd dat ik dit deze week nog een keer moet aankaarten.

Gewoon naar dat concert gaan en je niks van hem aantrekken. Maar als jij hem vraagt om niet meer op al die insta meisjes te reageren (wat best normaal is) en hij doet daar lullig over, dan moet je misschien bedenken of je daar niet iets mee moet doen.

Om eerlijk te zijn zou ik niet eens met zo’n klootzak willen die alleen maar zit te praten over hoe knap andere meiden wel niet zijn en vervolgens boos worden omdat je je verheugd op de concert van een zanger. Wat een lul zeg.

Wat een enorme eikel. Ik zou hem dumpen

Inderdaad ja.
Ts je zei daar prima over, maar persoonlijk vind ik dat echt helemaal niet prima. Hoe kun je dat goed vinden?

^
ik nam het eigenlijk met een korreltje zout, en ik wou niet overkomen als of ik heel jaloers ben

Een vriendin van me begon ook volledig te flippen op mij omdat ik zei dat ik ging gaan (dat ze hoopte dat ik zou inzien wat een klootzak het is als ik hem in het echt zie, dat ze niet verwacht had dat ik zo’n zielig persoon was,…)
Totaal andere situatie, ik weet het, maar onnodig om te zeggen is dat dus mijn vriendin niet meer, ook al zijn we dat wel 5 jaar geweest!
De jongen waarmee ik nu bezig ben (en hopelijk over een paar dagen mijn vriend kan noemen) is ook totaal geen fan van Justin Bieber maar die was enorm blij voor me dat ik tickets heb… Zo zou het ook moeten zijn!
Ik zeg niet vaak dat mensen het uit moeten maken met hun vriend(in), omdat ik vind dat ik dat niet voor het zeggen heb… Maar het komt over alsof hij vind dat hij ferm boven jou staat en dat hij alles mag doen en gelukkig zijn daarmee en jij niet. Denk er eens goed over na of dat het type persoon is waarmee je wilt samen zijn.
En nog iets: veel plezier bij Justin, geniet ervan! :grinning:

Wauw knap dat je met zijn gedrag om kan gaan, want ik was ondertussen stik jaloers geweest. Ik denk dat het belangrijk is dat jullie hier samen nog goed over gaan praten, want zijn gedrag is echt niet normaal en helemaal niet als je het vergelijkt met wat hij zelf doet.

Oh en ik snap je volkomen want ik was/ben ook stik nerveus voor die kaartverkoop, want ik wil ook heel graag kaarten. Ik heb gelukkig sowieso al kaarten voor Antwerpen, nu nog Arnhem proberen. :slightly_smiling_face: Lekker ervan genieten als je kaarten hebt!

hahaha bedankt allemaal!! En genieten van Justin gaat sws lukken :bowing_man:

Sorry hoor, maar wat een klapmongool. Lijkt een beetje alsof ie een soort ego-bubbel leeft. En idd, je friggin eigen vriend zou JOU het belangrijkst moeten vinden en je alles gunnen in de hele wereld (oke beetje overdreven maar you get the point). Als hij nou kapt met al dat geflirt en gedoe en ipv daarvan 1x naar Ariane Grande ofzo gaat haha, fair enough.