Hoiihoii,
Ik heb een heel lief vriendje met misschien een hele andere denkwijze dan dat ik zelf heb.
Hij verteld me vaak hoe knap een ander meisje is waar die mee praat en reageert regelmatige op insta op de foto’s van andere meisjes. Niet op een manier hoe vrienden dat zouden doen maar hij noemt ze bae met ik weet niet hoeveel emoticons en mijn foto’s krijgen nog niet eens like… Ook zoekt hij contact met die meisjes en weet zich prima met hun te vermaken op app en snapchat.
Nouja prima, zo zit nou eenmaal in elkaar blijkbaar maar nu komt het mooie:
Ik ben zelf al 7 jaar een enorme Bieber fan, en ik had het er over dat ik best zenuwachtig ben voor de kaart verkoop van volgende week omdat ik echt een golden circle ticket wil en niet kan wachten op zijn concert omdat ik het de vorige keer ook zo geweldig leuk heb gehad en er nu nogsteeds van kan genieten. Als vriendje zijnde hoor je toch blij voor je vriendin te zijn? hij dacht daar anders over… Hij werd echt woedend op mij, hij begon hem echt te flippen. Hij kon het niet hebben dat ik heel graag naar een andere jongen wil en er niet op kan wachten. Hij zei dat ik het toch niet alleen voor de muziek deed maar ook omdat hij in de ogen van meisjes knap en perfect deed. Hier hebben we een enorme ruzie over gehad omdat ik gewoon niet kan bevatten dat je jaloers kan zijn op een popster? kom op met mij nog miljoenen meisjes.
Hij mag dus contact hebben met de hele wereld en ik mag niet blij zijn om een concert? beetje ziekelijk toch?