laboratoriumtechniek

Ik en me vriendin moeten een presentatie houden over laboratoriumtechniek. We weten hier vrij weinig over en ik hoopte dat er iemand op gs dit studeert. Als je dit studeert zou je dan een aantal dingen willen vertellen? Bijv. voordelen en nadelen aan deze studie, waarom je het hebt gekozen, hoeveel je salaris is, enz. Je zou me er echt mee kunnen helpen!

De presentatie is morgen dus ik hoop op snel antwoord

Heel erg bedankt alvast!

mvg

http://bit.ly/GXZFY5

ja ik dacht misschien kan iemand het persoonlijk vertellen, altijd beter dan op internet zoeken toch?

Ik doe die studie, maar heb echt niet zo 1.2.3… al jullie vragen zo op een rijtje klaarstaan!
sowieso is het misschien handig om te vertellen over welk niveau het gaat en dan kan je me misschien een paar vraagjes stellen…

Ik doe de studie ook (:

Mijn zus heeft het gedaan (als onderdeel van de uni). Ik weet slechts dat ze die snel heeft laten vallen omdat het oersaai scheen te zijn xD Voor haar dan. Zij houdt echt van spanning.
Verder weet ik er niks over, sorry.

Ik en mijn vriendin zitten in vmbo 3 en we willen allebei laborant worden. We moesten toen op internet informatie zoeken en morgen moeten we presenteren. Op internet is er heel erg weinig informatie te vinden dus ik dacht misschien zijn er hier wat mensen die er meer van af weten…

zelf een klein beetje informatie kan helpen … :slightly_smiling_face:

mvg