Labello's uit het buitenland.

Heeei,

Wie heeft er labello’s uit het buitenland? laat ze zien, en zeg uit wel land je ze vandaan hebt , en hoeveel het koste, mischien heeft er ook iemand voor mij zo’n labello die ik kan overkopen?

xxx

uit zuid-afrika heb ik star fruits strawberry, uit italië heb ik sweet melon, star fruits cherry en star fruits passionfruit, uit duitsland heb ik milk & honey, fruity shine met dragonfruit en uhh nog wel wat meer. XD maar ik verkoop ze niet, ik spaar lippenbalsem. (:

Heeeei, o , wat klinkt dat lekker , verkoop je er echt geen een?:blush: Ik denk het niet want als je ze spaart, maarja maakt dan ook niet uit hoor! :grin:.

haha nee sorry,
ik kan niet even snel naar zuid-afrika terug om er nog een te halen ofzo. XD
oh en de prijzen:
in italië waren ze geloof ik 1,70 euro, in zuid-afrika weet ik het niet meer want daar betaal je in randen maar volgens mij was het iets meer dan 2 euro en in duitsland ehhh, ook rond de 2 euro geloof ik!

uit Griekenland: starfruit, cherry kiss, pasion fruit en nog een paar. iedergeval die limited editions van 2 jaar geleden. (sorry, ik vergeet steeds al die namen). ze waren denk ik 2.50 ofzo.
en ik verkoop ze niet ^^ misschien ga ik al die limited editions sparen maar dat weet ik nog niet…

Heeei, ik denk dat ik dit topic maar laat vervallen , en maar een algemeen Labello topic aan ga maken! mee eens?

Ik had ooit milk & honey uit oostenrijk, maar die begon na een tijd te schimmelen. Suuuuuper ranzig.

Kun je ze niet gewoon via Ebay kopen?

Ik mag van veel site’s maar niet van ebay marktplaats mag wel maar vragen ze vaal 7 euro voor :wink: dat is gewoon te duur als je ze in het buitenland voor 2,00/3,00 euro kan krijgen ik maak snel even een algemeen Labello topic aan! :grin:.