Laatste wens kankerpatiëntje

Ik weet zeker dat er op zijn minst een paar mensen hier wel aan willen deelnemen, dus het is het delen waard vind ik. :slightly_smiling_face:

Bij de kleine Danny werd in oktober een hersentumor vastgesteld, die helaas niet geopereerd kan worden. De kleine man wordt vrijdag zes jaar oud, en het enige dat hij wil voor zijn verjaardag is “een doos vol verjaardagskaarten”.

http://www.hln.be/hln/nl/33/Fit-Gezond/article/detail/1954245/2014/07/23/Helpen-jullie-de-wens-van-dit-kankerpatientje-vervullen.dhtml

Adres (ook te vinden in de link):

Danny Nickerson
P.O. Box 212
Foxboro, MA 02035
United States of America

Ik vind het een heel mooi initiatief, maar vind het jammer dat de media er nu pas meekomt. Vanuit NL/België is t kaartje er nooit op vrijdag…

Dit ja, anders had ik zeker wel een kaartje gestuurd!

Ik denk ook niet dat de dag veel uit maakt. Je kan bijv. ook op het kaartje zetten van ‘sorry voor het late kaartje, ik hoop dat je een fijne dag hebt gehad’ oid. Ik ga zeker een kaartje sturen, vind het een heel mooi initiatief. Weet iemand misschien hoeveel postzegels er op een kaartje naar Amerika moeten? :slightly_smiling_face:

^ er moet een internationale postzegel op.
Hoeveel ligt aan t gewicht.

Heb me toch bedacht en heb 'n kaartje geschreven! Zo opsturen en dan hoop ik dat ie er niet al te laat is :slightly_smiling_face:

Ik stuur mijn kaartje morge op :slightly_smiling_face:

Trouwens voor wie t net vroeg; heb m’n kaart laten frankeren bij 'n postNL punt en t was €1.05, dus indd gewoon 1 internationaal zegel! :slightly_smiling_face:

dankjulliewel! :slightly_smiling_face:
ik stuur mijn kaartje morgen op!

ik wil wel een kaartje sturen! wat zetten jullie erop?

Dit is mijn kaartje!

Niet citeren :slightly_smiling_face:

Pech foto weg

En ja ik was 't woordje “birthday” vergeten :grinning_face_with_smiling_eyes: :grinning_face_with_smiling_eyes:

Wat een superlief gebaar!!! Maar idd zo snel komt een kaartje helaas niet aan :frowning_face: Het duurt gemiddeld (als ik bij Postcrossing kijk) tussen de 6 en 14 dagen tot het aan komt… Maar beter te laat dan nooit, toch? :slightly_smiling_face:

Dit was toch ook ooit met een Nederlands jongetje? Die kreeg echt duizend kaarten of zo. Echt heel cool. :slightly_smiling_face::slightly_smiling_face:

Mijn kaartje is zojuist op de post gegaan! :slightly_smiling_face:

Ja idd, dat was ook wel leuk.

Ik doe het nu niet omdat er al foto’s gepost zijn van het jongetje met bakken post, er gaat nu dus nóg meer komen en ik kan me niet voorstellen dat hij alles kan lezen. Ik schrijf de laatste tijd al veel naar allerlei mensen dus ik hou t even daarbij.

oh muh ik wil ook maar dat is wel erg laat…

Oh wat lief, ik hoop dat hij heeel veel kaarten krijgt. Ik denk het wel.
Net als die oude man in dat verzorgingshuis een paar weken geleden. Die kreeg ook taarten en balonnen en van alles toegestuurd. Zo lief!

Zou het graag doen maar ben nu al te laat…

Zijn er niet meer kinderen (in NL) die zoiets ook willen?

Ook al is het te laat, boeit dat. Ik ga het gewoon doen.
Het enige waar ik een beetje tegen aan zit is dat mijn Engels zo slecht is. Echt lachwekkend gewoon.
Maar ik doe het wel haha.