Laatste Trends en Modetips!

Hier vind je de laatste trends en modetips!
Wees wel een beetje lief voor elkaar, ga elkaar dus niet afkatten omdat je denkt dat het ‘geen trend is’ of als je het niks vindt.

Als je een tip hebt om iets te dragen of als je denkt dat je een nieuwe trend hebt gevonden, ga je gang!

Ik begin gelijk:
Colour Blocking

http://img402.imageshack.us/img402/7820/image171.png

Vaak gezien op blogs ( :

@ Neushoorntje
Ja, dat zie ik ook vaak!
Wat volgens mij ook een tren is, zijn de jumsuits (of hoe die dingen heten):

http://thesmartstylist.com/jumpsuit2.jpg

Colorblocking vind ik heel mooi, alleen vind ik het echt moeilijk om te combineren.

Ik vind de jumpsuits echt géweldig!
& De Coulour Blocking best gewaagd :’) Het is best mooi zolang het niet té is.
Heb het zelf gedaan met een roze shirt & een felrode jas open laten staan :’)

okee eigenlijk vind ik dit topic best wel kansloos, girlscene is er toch juist voor om je van de laatste trends op de hoogte te houden? ik zeg slotje…

Ik help er gewoon een beetje bij, mag toch wel :grin:

slotje vind ik beetje overdreven. @vintageROCKS ik vind het juist niet moeilijk aangezien alles mag.

waarom een slotje als ik vragen mag?
beetje overdreven, haha!

ja colour blocking is volgens mij wel de grootste trend van dit moment…

Jumpsuits zitten echt 9 van de 10 keer vreselijk lelijk.
Playsuits zijn veel leuker!

Agreed, Playsuits staan sneller goed dan jumpsuits.

Die jumpsuits van de h&m staan wel leuk, vind ik.

Ik heb een playsuit van forever 21 en die staat me vreselijk!

Haha ja, dat kan ook xd.

Dat slotje gedoe vind ik wel erg overdreven ik vind het juist wel leuk zo’n topic !

ja laten we op alle topics maar een slotje gooien zodat we alleen nog wat artikeltjes kunnen bekijken op de homepage :N.
OT:
ik heb een appeltjesgroene, bloedrode, lichtroze, paarse en lichtgele broek maar ik weet niet hoe ik ze moet combineren.
eigenlijk alleen de groene en de rode maar ik heb voornamelijk gekleurde (knalroze etc) tops… maar hoe zouden jullie die broeken combineren.

trend: harembroeken

Ik heb felle tshirts + fellichtblauwe blazer, maar daarmee combineren staat niet :stuck_out_tongue: Ik hou het bij ‘gewone’ dingen.

+1 :grinning_face_with_smiling_eyes: