Laatste tijd vaak ruzie met me vriend.. ( HELP ! )

ik heb de laatste tijd echt heel vaak ruzie met me vriend
om gewoon de domste dingen…
en dan gaat hij weer zo belachelijk doen van

• met jou valt niet te praten
  • wedden dat dit…
  • en je moet een keer dit doen enzo.

ik word daar echt helemaal gek van
en het ergste is nog dat hij altijd de ruzie begint en het nooit goed maak
ik ben namelijk altijd de gene die dat doet
terwijl ik dat eigenlijk helemaal niet hoor te doen het is toch zijn schult … ?

dus ik wilde even vragen wat doen jullie in deze situatie ?

• ik heb jullie hulp echt nodig

Note mag ook

Ik zou de dingen die je hier zegt een keer met hem gaan bespreken, alleen dan op een manier dat jullie geen ruzie krijgen.

Idd.

ik heb precies hetzelfde alleen ben ik degene die altyd dom en bot doet enzo. En het ergste is dt ik het niet eens zelf incontrole heb. Ik weet egt absoluut niet waarom ik het doe en het lykt net alsof iemand anders op dat moment in me kruipt. Tis heel raar misschien begrijp je het niet maar er bestaat misschien een kans dat jou vriend dt ook heeft? Ik weet niet hoelang jullie hebben maar mijn vriend en ik hebben 2,5 jaar. Ze zeggen dat je relatie dan in een sleur kan komen. Vandaar. Hopelijk heb je er iets aan. Succes.

haha dat is wel heel erg lang
wij hebben iets langer als 3 maanden
en ik weet niet of hij dat heeft ik snap wel dat ik hem ook wel is opfock enzo. maar hoe hij me dan behandeld alsof ik niks ben dat irriteerd me
en uikt boosheid wil ik het dan heel graag uit maken
maar ik weet dat dat de oplossing niet is…

& jij ook succes!!

oke misschien komt dit bot over,
Maar als hij jou behandeld alsof je niks ben, moet je eventjes verder gaan zoeken naar een andere jongen…?

dit hou je altijd…
elke relatie heeft periodes dat je vaak ruzie hebt.
vaak om de meest lullige dingetjes…
je kan wel verder gaan zoeken, maar dan heb je wel weer ergens anders ruzie om met die gene.
ruzie hoort er nu eenmal bij… dat hou je toch
jullie zijn 2 verschillende mensen, met 2 meningen

mijn vriend was in begin ook wel zo, ik was altijd gene die het goed maakte.
praat daar over, laat het hem weten dat je dat nie leuk vind
dat ie ook moeite voor jou moet doen en laten blijken dat ie spijt heeft.
dat valt echt te veranderen aan een persoon.
mijn vriend zegt nu ook wel es uitzich zelf sorry enz.

gewoon blijven praten met elkaar, goeie communicatie in een relatie is heel belangrijk…

Ja je hebt echt helemaal gelijk
maar het lijkt hem niks te boeien
en nu doet hij ook of hij me gewoon echt vuil vind. als ik iets tegen hem zeg heeft hij gelijk weer een weer word
en dan zeg ik zie je dat je me gewoon niet belangerijk vind
zegt hij ik vind je wel belangerijk

• maar uit niks wat hij zegt blijkt dat
    ik zei ook dat hij veel heeft goed te maken
    zegt hij gewoon oke, dus ik zeg het boeit je niks he
    zegt hij Nee :S

( en sorry als ik mensen lastig val met me probleem, maar ik zit er best wel mee… )

uhmm, dat heb je echt niet in elke relatie. het is niet goed hoor.
ik heb een halfjaar (bijna) en nog noooit ruzie gehad, en hij respecteert me ook gewoon. dat heeft er ook meetemken

Ik vind drie maand persoonlijk wel vrij vroeg om dan al de hele tijd ruzie te maken om kleine dingen? Over het algemeen ben je dan nog in de; ‘aaaaah ik ben zo verliefd op je’ fase… Nouja het kan aan mij liggen hoor, maar op deze manier ging het ook met mn ex, hij was precies zo. & dat gaat denk ik niet over, het is gewoon hoe hij is. Uiteindelijk ga je je er alleen maar kut door voelen & het lijkt me niet dat je je dan nog fijn voelt bij een relatie…
Sorry, dit klinkt misschien heel cru. Leg hem eens voor wat je nu tegen ons zegt? Op een rustige manier, niet boos of verwijtend tegen hem praten, gewoon rustig vragen hoe of wat. Misschien dat hij dan wel normaal kan reageren. Je zult toch over dit soort dingen praten in een relatie…

Ik had ook zo’n periode met mijn vriend.
het beste is gewoon goed uitpraten wanneer jullie allebij goed gehumeurd zijn.
en doorzetten,totdat deze periode voorbij is.
ookal is dat soms vreeeeselijk moeilijk.

idd ik moet gewoon door zetten.
ik zie hem morgen dus dan ga ik gewoon even rustig met hem praten
en dat ik al die ruzie dat om een klein ding gewoon zat ben
( ik weet dat het ook wel aan mij ligt deze keer maar ik ben al 2 weken lang ziek en beetje sago daardoor. )
dat zou hij ook wel een beetje moeten begrijpen
hij is eigenlijk zelf ook best wel heel erg gevoelig voor als we ruzie hebben
omdat hij bang is dat ik het uitmaak.
maar in iedergeval bedankt voor jullie hulp ( daar ben ik echt heel erg blij mee! )
ik ga morgen dus even goed met hem praten.

Goed blijven praten met elkaar :slightly_smiling_face:. Die irritatietjes komen vaak, omdat 1 of beiden niet helemaal lekker in hun vel zirt. Als jullie erover kunnen praten, kun je mss allebei weer wat meer hebben :slightly_smiling_face:.

Succes meis!

ja ga ik zeker doen
dankjewel :grinning:

had ik een tijdje terug ook
maar we hebben gewoon even flink geruziet en alles eruit gegooid
en nu is t weer helemaal goed
gewoon blijven praten en alles er even uitgooien
t komt echt wel weer goed als jullie bijelkaar passen
x

Ik weet dat hier al een onderwerp bezig is, maar ik wil ook even mijn verhaal kwijt…

Ik heb nu 13 maanden met mijn vriendje.
Wij hebben sinds dat we een half jaar/ 8 maanden hebben,
steeds kleine ruzietjes en die worden door mij dan goed gemaakt met sorry. Bij die ruzies was ik hem vaak aan het afzeiken dat hij niks voor mij overhad enzo.

Nu hebben we sinds vorige week zaterdag een grotere ruzie gehad. Hij mocht niet komen van zijn moeder, omdat hij die avond daarvoor te laat thuis was van het uitgaan. Toen ben ik boos geworden op hem, omdat hij later die middag wel naar zijn vrienden mocht terwijl die er min of meer voor hebben gezorgd dat hij te laat thuis was.
Zaterdag avond hadden wij 'n gesprek op msn, een ruzieend gesprek. Ik heb toen ook gezegd dat ik mij niet thuis voelde bij hem en dat ik het gevoel had alsof zijn moeder de pik op mij had. Na een uur gemsnt te hebben was het weer goed zoals op de oude manier. Die maandag sprak ik hem weer op msn. Hij zei dat hij had gezegd tegen zijn moeder dat ik me niet thuis voelde bij hun thuis. Ik was daar boos om geworden, omdat ik zei dat hij het allleen mocht zeggen als ze er naar vroegen. Dus hadden we weer ruzie.

Ik was eerst degene die zei dat het zo niet meer ging,d at het maar beter uit kon gaan enzo. Ik zei dat uit paniek, ik zeg wel meer van die dingen uit paniek, boosheid en verdrietigheid. Toen ik wat rustiger was geworden, begon hij erover. Ik heb sinds maandag avond iedere avond achter de computer lopen huilen. Ik was (en ben) zo bang hem kwijt te raken.

Ik wou woensdag middag met hem afspreken, om even te praten enzo. Hij kon niet, want hij meost werken. Ik vond dat hij zijn werk ervoor kon afzeggen, maar hij vond van niet.
Daarna wou ik donderdag afspreken, maar toen moest hij ook werken, dus kon hij weer neit.
Vrijdag kon hij wel eindelijk. Een half uur voordat we hadden afgesproken belde hij me om te zeggen dat hij niet kon komen omdat hij van zijn scooter was afgevallen, ik begreep het maar vond het wel jammer.

Zaterdag ochtend gingen we dan eindelijk praten.
We hebben eerst de hele tijd gezwegen, we wisten allebei niet waar we moesten beginnen. Ik was aan het huilen…
In het gesprek vertelde hij dat hij eraan twijfelde of dit zo wel verder kon. Door die ruzie’s ging er bij hem steeds een stukje liefde van af. Ik wist dit niet, hij heeft het me nooit verteld.
Ik wilde iets aan de ruzie’s doen, en nu ook echt iets doen, ik hou zo ziels veel van hem!
Hij vond dat het toch niet werkte om er iets aan te doen, hij wil het dus opgeven terwijl er nog hoop is.

Ik ga hier helemaal kapot aan. Ik bedenk zo veel manieren om het weer te laten worden zoals het was, maar hij geeft me geen kans om die manieren echt tot werkelijkheid te laten komen.

Ik wil hem gewoon echt niet kwijt, hij is gewoon echt de ware voor mij. Ik heb het niet vaak aan hem laten zien, maar ik hou zo verschrikkelijk veel van hem. Ik snap echt niet dat al die leuke, mooie momenten opeens zo over kunnen zijn voor hem.

Hij heeft het me ook nooit laten weten dat hij er steeds minder in geloofde…

Heeft iemand tips voor mij? want ik wil hem zo graag terug!

Hm, dit klinkt misschien heel grof, maar…
Hij is misschien de ware voor jou, maar misschien ben je niet de ware voor hem. Je kunt m niet dwingen bij je te blijven. Als hij 110% zeker weet, dat het niet meer gaat werken, dan kun jij er verder niks aan doen. Tot die tijd kun je je best doen om hem weer voor je te winnen, door weer te zijn hoe je was in het begin van jullie relatie, door ruzies te voorkomen enzo. Misschien verandert hij dan van gedachte.

schuld moet niet met een t maar met een d, het viel me even op (perfectionist, oepsie xd)

Maar ik zou het er gewoon met hem over hebben, laat hem dit desnoods lezen?

misschien, zucht cliché…

helpt het om een brief te schrijven waar je dt in zet! en dan niet; het boeit je niet etc. nee gewoon wat je zei, over dat het vaak echt nergens over gaat enzo! op die manier heeft hij nog een beetje tijd om erover na te denken!

succes!