Heey meiden
Ik heb al eerder een topic aangemaakt (denk ik) over dat het niet zo geweldig gaat met mijn seksleven en dat ik vaak last heb van buikpijn.
Nu ben ik door de huisarts laatst naar de gynaecoloog doorverwezen en zij heeft mij volledig onderzocht en ze heeft ook mijn bloed afgenomen. Volgens haar is er niks aan de hand met mij en dat ze niks kan vinden dat buikpijn zou kunnen veroorzaken. Ze heeft me dus advies gegeven om andere standjes te doen die minder pijn doen.
Nu heb ik niet echt pijn meer als in het begin maar ik heb alsnog erg weinig zin in seks. Eerst deden mijn vriend en ik het heel erg vaak maar nu heb ik gewoon geen zin terwijl hij wel erg vaak zin heeft en dat botst wel is. Laatst zei ik tegen hem dat ik geen zin heb en werd ie een beetje chagrijnig en zei hij van ja jij hebt tegenwoordig nooit meer zin. Ook vraagt ie mij regelmatig of ik nog wel van hem hou en of ik hem nog wel aantrekkelijk vind en dat ik nooit meer zin heb maakt hem erg onzeker merk ik. Ik forceer mezelf ook vaak om seks te hebben want ik wil hem niet onzeker maken maar dan stopt ie middenin en zegt ie ‘laat maar ik zie gewoon dat je geen zin hebt’ en dan is ie weer erg teleurgesteld.
Ik vind mijn vriend nog steeds aantrekkelijk en ik hou van hem dus dat is het probleem niet. Ik erger mij gewoon groen en geel dat ik geen zin heb.
Advies iemand?