Laatste tijd doen lenzen ontzettend veel pijn!

Paar dagen terug wilde ik me lenzen indoen maar gelijk toen ik ze in had deden mijn ogen kei pijn en werden kei rood.

De volgende dagen was ik dit ook zo, en ik wordt er echt knetter gek van.
En het kan niet zijn dat het de lenzen aan de eind van de maand zijn want heb al nieuwe geprobeerd maar ook dan doen mn ogen zeer.

Iemand tips wat ik hier aan kan doen?

misschien even langs de opticiën gaan waar je de lenzen vandaan hebt? Ik weet zeker dat die jou daar wel mee kunnen helpen.

Misschien kan je niet meer tegen de lenzenvloeistof… ??
Ik zal het niet weten beter om even langs opticiën te gaan. (of het oogziekenhuis)

Omg dat heb ik ook :O!
En een vriendin van me heeft dat probleem ook;o

ik denk niet dat het dan aan je lenzen ligt.
misschien even langs je huisarts ofzo of niewe lenzenvloeistof proberen…
succes alvast:)

Ik zou inderdaad even langs de opticien gaan.

dat heb ik soms ook denk ik. doet in iedergeval heel zeer en word ook rood. Maar dan moet je even een minuut doorbijten en dan valt het wel mee, nja bij mij dan. Anders opticien ja.

Idd langs de opticien.

dubbelpost

Of andere lenzenvloeistof proberen.

Ik denk ook dat het aan de lenzenvloeistof ligt. Ik had dit namelijk ook toen ik die goedkope van kruidvat gebruikte. Ik ben dan overgeschakeld naar een duurdere vloeistof van bij de oogarts (vloeistof van bausch & lomb) en sindsdien heb ik het probleem niet meer. Je kan ook een oogontsteking hebben. Dus toch even langs gaan bij de oogarts.

Bij mij lag het aan ingegroeide aderen en ik ben dan ook met lenzen gestopt. Maar als je daar nog geen last van had, zal het inderdaad hoogstwaarschijnlijk aan de vloeistof liggen.

Uhmm ik heb altijd de lenzen vloeistof van de opticien gebruikt, nooit klachten gehad.

Maar ik ga van de week toch maar even langs ja :grinning:
dank jullie wel (K)

Hmm ik ken het wel hoor, heb af en toe ook van die dagen, ik was dus langs de winkel geweest waar ik altijd mijn lenzen haal.
En ze zeiden dat me lenzen erg vies waren, vanaf nu maak ik ze braaf elke dag schoon met vloeistof en was ik me handen extra goed, je kan ook in het weekend misschien even je bril op doen? geef je je ogen wat rust, naja succes verder!

ik had dat ook , en toen heb ik mijn ogen laten controleren bleek dat ze ontstoken waren. kan bij jou ook zijn? en telkens als je die lenzen indoet die je met ontstoken ogen in heb gedaan krijg je het opnieuw. even langs de opticien!

Had ik ook. Heb er van alles aan proberen te doen, zalfjes, druppels, oogarts, etc. Niets hielp. Nu heb ik gewoon een bril, faaaaacking chill.