Laatste .... smsje

Plaats hier je laatste verzonden en gekregen smsjes (;
Verzonden;
Man, om 18u45 debiel! tis niej mdage et al zijt ip sgool daje thuis gwn alles tegn ons dr uit kunt flappn zne! Khaat u simon, khaat u echt!! gij zijt zooo mijn broer nie mr ö valentine n ik zyn vnaf nuu zooo broerlooos!
(naar m’n broer, hebben ruzie en hij is nu bij een vriend uit de wijk en vroeg wanneer hij thuis moest zijn voor eten) :flushed:)
Ontvangen;
Ma allé jong, we kome altijd zo goe overeen…srry zussjj! da was egt nie zo bedoeld bby ö Alleee, zij ke nie zo vies, we moetn morn wel weg eeh kga nie heeltn tijd bij diejn debiel vn die mensn alleen zittn ze, kwil mijn zusjes! xxxx

NU JULLIE

Gekregen:
Ik ken jou een jaar! Haha echt leuk, dikke kus mij…
5 mrt 2010 15:40
Van me ex die mij weer helemaal leuk vind geloof ik.

en gestuurd verwijder ik altijd direct.
btw er is hier al een soort topic van :’)

Verzonden:
Hey wis gaat gewoon door
(naar een vriendin)

Ontvangen:
ga je mee naar starbucks? mt my en jen xx

Hier zijn al meerdere topics over.

Jou smsjes kan ik dus eeeeecht niet lezen XD !!!

( voor de beginpost )

Sorry (=
even in mensentaal:
Verzonden;
Man, om 18u45 debiel! tis niet omdat je het al bent op school dat je thuis gewoon alles tegen ons er uit kunt flappen ze! Khaat u simon, khaat u echt!! gij zijt zooo mijn broer nie meerr ö valentine en ik zyn vanaf nu zooo broerlooos!
(naar m’n broer, hebben ruzie en hij is nu bij een vriend uit de wijk en vroeg wanneer hij thuis moest zijn voor eten) )
Ontvangen;
Ma allé jong, we kome altijd zo goe overeen…sorry zussjj! dat was echt niet zo bedoeld baby ö Alleee, zij keer niet zo vies, we moeten morgen wel weg eh kga nie de hele tijd bij diene debiel van die mensn alleen zittn ze, kwil mijn zusjes! xxxx

ZOEKFUNCTIE GEBRUIKEN VOORDAT JE EEN TOPIC AANMAAKT !!!