laatste smsje

okeej ik weet we hebben al een topic gehad (of wel meerdere )
over je liefste smsje
ik iwl graag je laaste smsje horen:D

dit was die van mij vanochtend rond 4 -5 uur ofzo (dus vanacht)

buurmeis! sorry als je niet kan slapen, je mag nu hier zijn, het is leuk als je morgen ook komt.want dat is beter dan in bed proberen te slapen, naar onze hippe muziek luisteren. xxx je patserbuurjongens

okeej ik noem mijn buurjongens altijd patsertjes of schoffies ofzo:P
maar dit smsje had ik dus nooit van hun verwacht. die tweee hebben 2 dagen achterelkaar feest…

Een vriend die op vakkantie is… vanochtend … 7 uur
Hot ik ben als enige nog wakker! Heb vandaag 3 uu rin bad gelegen en naakt gezwommen! Dit is echt een mooie stad… Vrouwen zijn alleen savonds knap! Kusje

Vanacht om kwart over 4 kreeg ik een smsje van mn vriend :smiling_face_with_three_hearts: hij is nu op vakantie met zn vrienden op texel :frowning_face: maargoed hij schreef dit;

liefje ben net trug en als ik je binnekort zie vlieg ik je in je armen en wil ik omdat ik zo veel van jh met je vrijen ; schat het is leuk hier by j ook x je mop

Okee lekker uhh smsje om te lezen :stuck_out_tongue: … jh = je hou :slightly_smiling_face: en j is jou :stuck_out_tongue: en hij was de vraagteken vergeten :stuck_out_tongue:

heeei schat :slightly_smiling_face: Zullen we morgen naar de film ofzoo? k spreek je x

Van een vriendin

Mijn vriend op vakantie:

Hee schoonheid! Alles goed met je? Ik mis je verschrikkelijk erg! Het is hier nu 35 graden maar zonder jou valt dat in het niets! Ik hou van jou xx je mannetje

ik van een goede vriend van me die 5 weken in frankrijk heeft gezeten en geen bereik had en nu eindelijk wel weer! dat hij in belgie zat en me veel te vertellen had!

van een goede vriend!. om 08:25 … ( ik was te kermissen en was aangeschoten dus ik mocht em niet meer bellen… want mij wil je dan niet aan de foon hebben xD )

ey meis sorry maar ik lag gister al op bed en dan magk niet meer belle. bel je vnmiddag? Houvnje!

Hij is zoo ontzettend poepig (A)

Gisteren; 23.40 :stuck_out_tongue:
Smsje van een vriendin over een jongen waarmee ik aan 't smsen was :
‘Och lars, die geilerd x) Slaap lekker’

van mn crush, vannacht om 23.35, toen sliep ik al dus want ik was kapot moe van het werken … en dit stond er ; Kmis jou zo erg:S

JAA! :grinning: Hij is terug van vakantie dus krijg ik weer smsjes :angel:

Eey liefrd
hoest nou? kvind egt leuk alsk je zie
kben helemaal weg van jou!
Khou van jou
kusjes bas

Van zo’n jongen die mij heel leuk vind, ik dacht dat ik hem ook leuk vond, maar ik twijfel nu… (Godzijdank heb ik nog niets met hem, vrij lullig als je dan meteen begint te twijfelen… :flushed:)

laatste smsje vanacht om 3 uur…

Aah… Schatjee tog(K)
Nee… en als dat kon hoefde dat van mij ook niet hoor :smiley:
wel vroeg dan:-|
xx slaap lekker lieverd (L)

Gisteravond om 9 uur:

Hahahaha ed nijpels belde zonet :stuck_out_tongue:

Van een vriendin :slightly_smiling_face:

Krrrr je bent lief, mijn lief! Zoen!

van mijn lieve vriendje :slightly_smiling_face:

Dat is gewoon freakish…

Van een vriendin gekregen, we hadden het over een dragqueen die ging playbacken in een bejaardentehuis!

Pff, ik krijg geen sms’je meer terug :no_good_woman: Balen!

Van een jonge uit me straat toen ik em zag op de kermis:

heej schatje alles goed? waarom kwam je niet naar me toe xxx m

van me vriendin die nog steeds op vakantie is:

kusssssssssssssss nog 1 wkje

Was het laatste smsje in een hele serie :grinning:

van me vriendin uit turkije die vandaag terug komt (H)

Mijn lekkerste! We gaan morgenmiddag om 5 uur pas vliegen! Stond verkeerd op de ticket. Ik wil hier niet weg! Maarja. Het moet. Ga je nog naar tjechie? Kan je de 15e komen? sms me terug, bitte. kutduits. pfoe. hoe is het daar. loveyousoo xxx,

Mijn laatste smsje:

Oké bedankt! Zien we je de 18e en 25e weer!
groetjes en xx Chantal & Willem-Jan

Dit gaat erover of dat ik wilde oppassen de 18e en 25e… Willem-Jan is mijn oppaskindje en Chantal is de moeder :wink: :sunglasses:

Oh nou kijk ik ben er helemaal niet mee begonnen, het was mn eerste gewoon om een keer te proberen. Dat kan toch wel?
XX

Van een jongen die dom is en mij leuk vind en dan ook nog eens mij smst dat hij heeft geblowt