Laatste modetrends

Wat zijn de laatste modetrends?
( Zomer 2011 )

Ik kon dit nergens vinden…

en zoek op google?
daar staan altijd wel sites toch.

koop een paar modemagazines (:

Elle?

Azteken print; die zie ik nog overal.

http://www.google.nl/sear…=UTF-8&q=zomertrends+2011

dat ja!

In alle tijdschriften etc. praten ze allang niet meer over ‘zomer 2011’. Je ziet nu dat er weer vollop aandacht wordt besteedt aan de wintercollectie. Dus de modemagazines is geen optie!
Je kunt het beste gewoon googlen denk ik.

Waarom moet je weten wat er in de mode is? Waarom draag je niet gewoon wat je zelf leuk vindt? Heb jij geen eigen smaak? Fuck de mode!

Modetrends, modetrends, wie volgt er in hemelsnaam modetrends?
Het is in, het is uit.

^ zo gaat dat, als je ‘erbij’ wilt horen :")

Maar waarom moet je erbij horen? Waarom niet gewoon dragen wat je zelf leuk vindt?

Ik vind het best wel irritant dat zoveel mensen zeggen ‘waarom wil je erbij horen?’ of ‘heb je geen eigen stijl?’ (ja even van hierboven gejat, maar ik zie het vaak genoeg :’) ) Want ik vind het ook leuk om de nieuwe modetrends te weten, niet dat ik het meteen ga dragen omdat ik geen stijl heb ofzo :’) Maar gewoon leuk om te weten dat vele mensen dat gaan dragen… Of voor inspiratie. Of misschien wil je weten wat iedereen gaat dragen zodat je dat niet wil dragen, omdat je niet zoals alle anderen wilt zijn snappie :}

Maar heb zelf ook geen idee waar :’)

hmm ben daar ook benieuwd naar. beschouw dit maar als een upje.

Najaarscollecties zijn er alweer… over zomertrends word niet meer gesproken. Kijk maar in de sale nu, dat waren zomertrends :grinning:

Mag je nu ook al niet meer de mode volgen? Gaat lekker hier op Girlscene.

+1

lees een tijdschrift en you know everything

Colourblocking!

Oranje, rood en geel…

Of zijn ze nu weer ‘uit’ ??