laatste keer ik dat mijn crush zie

hey!
ik ben nu al 2 jaar verliefd op een jongen en A.S. maandag is de laatste keer dat ik hem zie :flushed:
daarna ga ik wss naar een andere school en de kans dat ik hem nog n keer tegen kom is heel klein.
ik denk dat ie mij leuk vindt, ik zag vrijdag zijn vrienden hem ook al een beetje mijn kant op duwen etc.
maar wat nou als hij maandag nog niks doet…

help?!?

Whatsappen of berichtje via Facebook sturen? Dan kunnen jullie iig in contact komen :slightly_smiling_face:

Maak facebook aan? of spreek hem maandag aan. Zoek je mobiel of koop er een voor 20 euro.

inderdaad. soooo many options

Geef hem je e-mailadres of adres ofzoiets. Of vraag zijn nummer en stuur hem dan een berichtje met de mobiel van je vriendin?

Maar ga ervoor. Want anders ga je veel spijt hebben dat hij gewoon uit je leven is verdwenen.
Loopt het af met een sisser, dan is het maar zo. Maar dan weet je dat wel en vraag je je niet meer af ‘wat als…’.

Je kan toch aan hem vragen of hij enige vorm van contact zoeken heeft. Als hij geen Facebook heeft dan op z’n minst een e-mailadres?

Probeer hem veel (duidelijke) aanwijzingen te geven als hij dan nog niets merkt neem een flinke hap adem en zeg het hem;) Veel succes!

Dat. Of vraag hem of jullie op een andere manier kunnen contact houden?

Meid, je hebt niks te verliezen. Als hij je niet leuk blijkt te vinden, dan zie je hem toch nooit meer, dus genant wordt het dan ook niet. Stap gewoon op hem af en zeg iets in de richting van: ‘vandaag is mijn laatste dag hier, maar eigenlijk zou ik jou nog wel een keer willen zien, dus zullen we een keer wat gaan drinken?’ En HOPPA, je hebt een date. Of niet.

Ik herken je verhaal zo goed… Alleen is mijn laatste keer nog de maandag daarop. Ik weet bijna zeker dat hij mij ook wel als meer dan een vriend ziet, alleen weet ik dan weer niet precies wat. Af en toe geeft hij namelijk een beetje gemixte signalen af.

Als hij die dag nog niets heeft gedaan zal ik idd ook even heel stoer moeten worden en er gewoon voor gaan,

Ik leef met je mee…:slightly_smiling_face:

Weet je, je had twee jaar lang de kans om er werk van te maken. Waarom alles opschuiven tot op het laatste moment? En nu ik het zie zul je waarschijnlijk op het feestje uiteindelijk ook niks ondernemen, omdat je te verlegen bent.
Ik zeg: man up en ga ervoor! Stap gewoon op hem af. Anders zul je er spijt van hebben en dat heb je dan allemaal aan jezelf te danken. Dus voor een paar minuutjes je verlegenheid opzij leggen er gaan.

Het lijkt makkelijker gezegd dan gedaan, maar het is mogelijk.