laatste keer bedrijf stage.

hoi,

mijn vriendin en ik hebben 10 weken stage gelopen op een kleuterschool en aankomende maandag is onze laatste keer.
nu willen we i.v.m. sinterklaas iets leuks aan ze geven ofzo, alleen we weten niet echt wat en ik dacht misschien zijn hier wel mensen die iets leuks weten? (beetje iets in de richting van wat lekkers ofzo)

iemand leuk idee? x

Als je iets van eten gaat doen zou ik het gezond houden, vaak word dat (ook door de ouders) meer op prijs gesteld. Misschien kun je fruitprikkers maken?

Je kan ook van die hele kleine ‘schoen’ cadeautjes voor ze meenemen? Bijv voor iedereen een cadeautje op tafel leggen en zeggen dat Sinterklaas langs is geweest? Bijv bellenblaas ofzo.
En anders voor iedereen een zakje pepernoten en schuimpjes?

Iedereen klein doosje met snoep of zoiets

als je sinterklaas kadootjes geven zullen ze thuis niet zeggen dat ze het van jullie kregen, zou jammer zijn toch?
en inderdaad als je eten doet iets gezonds, bij mijn broertje is dat zelfs verplicht op school:p

ik had een potloodje, een gummetje, en een snoepje, en toen had ik er een lief cadeautje van gemaakt door alles aan elkaar te plakken. Ze vonden het heel leuk!