laatste kans

hee

Ik vind een jongen al een tijdje erg leuk en morge is 1 van onze laatste dagen dat we elkaar zien want onze school is bijna afgelopen… en ik vind hem zo leuk dat ik het gewoon recht in ze gezicht wil zeggen morgen maar ik durf niet en weet ok niet egt wat ik moet zeggen ja ik vind je leuk ofzo?:stuck_out_tongue:
iemand tips

Ik snap je helemaal! zit met hetzelfde, behalve dan dat ik hem nog langer zie. Ik weet niet of hij je ook een beetje leuk vind, maar anders kun je misschien vragen of hij meegaat naar de film ofzo? dan kunnen jullie elkaar zo misschien vaker zien? Dan komt het vanzelf wel denk ik! Succes!

nou ja ik heb wel eens gehoord via via dat hij me leuk vind of nu vond :stuck_out_tongue: dat weet ik niet of 1 x zij ze vriend daar komt je chick ik super blij ik d8 yes nu komt hij naar mij maar er is nog niks gebeurt hij is ok wel beetje verlegen maar veder ken ik hem eigenlijk niet goed ofzo praat nooit met hem en dan wil je na bios ? jh kn wel als hij zegt da hij mij leuk vind :stuck_out_tongue: aaaah wrm komt dii dii niet gwn naar mij :stuck_out_tongue:

Typ asjeblieft een beetje normaal nederlands.
Maar als ik jou was zou ik het gewoon subtiel vragen/zeggen.
Nee heb je, ja kun je krijgen. Zo denk ik altijd maar…

Hmm, stel eens voor aan hem of hij er misschien wat voor voelt om buiten school ook eens wat te gaan doen samen?