laatste kans..

Hoi!

Mijn vriendin vind een jongen leuk…
Alleen het probleem is dat ze hem bijna niet kent (ze kent hem van vroeger). Hij zit bij haar op school en ze hebben 1 keer ook nog een ‘gesprekje’ gevoerd, maar daar houd het dan ook bij op.
Ze ziet hem nog maar een paar dagen op school, want daarna heeft hij eindexamen en is hij dus van school…
Ze wil dus nu nog een laatste ‘killer-actie’ maken, als je snapt wat ik bedoel =P, dus nog een gesprek met hem voeren ofzoiets, zodat ze nadat hij van school is nog contact met hem kan houden… Alleen durft ze niet zomaar op hem af te stappen en te zeggen: ‘heeeey, alles goed?’ want dat vind ze raar xD
Mijn vraag aan jullie is dus: Weten jullie nog een goede laatste ‘killer-actie’ =p ? Of een goede reden om een gesprek tegen hem te beginnen?

Alvast bedankt!

& mn vriendin weet dat ik dit typ hoor, het is met haar toestemming, het is zelfs op haar aanvraag =p

Ehm , ik weet het niet zo goed maar het is het proberen waard ; Mischien kun jij naar hem toe gaan en dan een gesprekje houden ofso & dat je vriendin dan naar jou toekomt terwijl de jongen er bij staat ? En dan een gesprekje beginnen blablabla , en dan zeg jij : ‘’ ik moet even gaan ben zo terug’’ (ofso?) En dan laat je hun daar achter! als je het nog kan volgen xD jah ik weet nutteloos maar goed ; beschouw dit dan maar als een UP.

gewoon vragen hoe het gaat.
bijv hoe hij ervoor staat? (met school) of hij denkt dat ie gaat slagen.
of hem gewoon veel succes wensen met zn examens ofzoo :slightly_smiling_face:
of eh. hem een fijne vakantie wensen of vragen wat hij allemaal gaat doen ofzoo. onderwerpen genoeg. ze moet er gewoon voor gaan!

@Wonderfull Woman
ik ken hem niet, dus dat is een beetje raar als ik opeens op hem afloop xD maar bedankt voor je reactie =D!

maar het punt is dat ze niet zomaar op hem af durft te stappen, aangezien hij nooit alleen is en altijd met zijn vrienden is.
Die keer dat ze hiervoor met hem gepraat heeft was toen ze naast zijn lokaal zat, en ze allebei op hun leraar moesten wachten, dus toen was het niet dat ze opeens op hem afliep =p
dus hebben jullie misschien een reden waarvoor ze op hem af kan stappen? Of zouden jullie wel gewoon een praatje aanknopen ook al gaan jullie helemaal niet dezelfde kant op, maar loop je dus echt naar zijn groepje toe =p ?

Sorry voor al die vragen hoor xP

up!
weet er niemand een goede idee meer… :’] ?

en weer een up… =D

Ik zou eigenlijk gewoon wachten op het moment waarop hij in z’n eentje is (je kan me niet vertellen dat hij nóóit alleen is), en dan gewoon een praatje maken over zijn examens, plannen voor de vakantie, enz. :wink:
Niet veel nieuws, maar wel de beste manier om het aan te pakken :stuck_out_tongue:

http://doerakos.mybrute.com