laatst naar kapper geweest, maar vind het nu niet meer leuk.

ik ben laatst naar de kapper geweest om mijn haar in een lange boblijn met pony te knippen, maar nu heb ik er spijt van omdat ik het eerst zo mooi vond, maar saai. :S nu wil ik me oude haar terug.

heeft iemand tips om mijn haarsneller te laten groeien of langer te laten lijken?

Je hebt wel van die pillen om je haar sneller te laten groeien, maar weet niet of die werken haha.
Misschien kan je er nog wat andere dingen mee doen zoals schuine pony ofzo…
Ik wil eigenlijk ook een lange bob laten knippen maar nu word ik onzeker! ><

Hoofdhuid masseren.

heb al een rechte pony, die te kort geknipt is, dus kan ik geen schuine doen. :S

Zo, allemaal tips.
http://www.girlscene.nl/b…nellen_waar_of_niet_waar_

pony’s groeien snel, meestal dan :wink:

Ja pony’s groeien heel snel., mijne is binnen 2 weken meestal al te lang terwijl ik hem altijd juist iets te kort knip omdat het gewoon groeit als kolen.

om je haar sneller te doen groeien kan je bepaalde vitamine-pillen kopen bij de apotheek. Maar heb wel gehoord dat haren op andere plaatsen dan ook wel harder groeien haha :stuck_out_tongue:

anders extensions indoen ofzo? :slightly_smiling_face:

doe je pony daar achter met een leuk klipje en je haar ziet er al meteen heel anders uit en als je dan 2 lange extensions indoet dat op je haarkleur lijkt heb je weer heel lang haar!! maar je kunt ook donkere exesions indoen en dan heb je lang haar en highlitgt (sorry maar ik weet niet hoe ik highlitgt schijft):cold_sweat::cold_sweat:

Ja idd, heb ik ook. Maar zou het dan ook zo zijn dat de rest ook zo lang is gegroeid?

extensions?

highlights.

highlight.

Hmm, ik dnek van wel, maar aangezien je pony heel kort is valt het denk sneller op dat het zo hard groeit. Als je al heel lang haar heb valt het niet zo op dat het zo snel groeit.

vast wel. alleen merk je het niet? lijkt me wel raar als alleen je pony gaat groeien…

zo’n pilletjes helpen wel als je ze een tijdje slikt,je haar ziet er in ieder geval gezonder uit (:
die van de kruidvat zijn trouwens wel heel vies :x

Ja oke, heb ook altijd het gevoel dat het bijna niet groeit, en dat alleen mn pony zo snel gaat. XD

Haar groeit vanzelf. Pilletjes zijn niet altijd goed.

ik zat te denken aan clip-extensions, maar ik denk dat ze heel duur zijn.

pony’s groeiend idd snel, die van mij zit nu echt ver tot over mijn ogen terwijl ik m in april had laten knippen. ook misschien iets met vitamine D slikken, want daar schijnt je haar sneller van te groeien. en de zon zorgt ook voor vitamine D, dus hopen dat de zon veel schijnt :wink: