Laatst gekochte schoenen

Wat zijn je laatst gekochte schoenen en welke wil je nog kopen ?
Mijne supertrash laarsjes, wil nog Nike Runners

Mat zwarte pumps. Wil nog graag nieuwe sneakers, het liefst gewoon weer nike air max. Jammer alleen dat nu ineens iedereen air max heeft

Groene Dr. Martens. Ik wil nog graag Jeffrey Campbell coltrane boots aanschaffen. :slightly_smiling_face:

Bruine veterlaarsjes met wit bont omklapbare flappen. Wil floral vans hebben :grinning:

Deze voor 6 euro <3

En zwarte leren country veterlaarsjes via Marktplaats, maar ze zien er uit als gewone schoenen :slightly_smiling_face:

Ik heb Steve Madden Banddit Boots gekocht in het zwart! Ben nog steeds helemaal gek op ze!

Ik wil nog Nike Air Max en Docs kopen, maar heb van allebei geen idee welk model oid en ik twijfel nog welke ik eerst zal kopen. Wss de Nikes aangezien ik dus net laarzen heb gekocht al.

Die nieuwe Nike’s van nu zijn zo cool he ! Wil nog nieuwe witte Allstars alleen misschien wordt het nog koud dus even paar maandjes wachten.

Deze vandaag binnen gekregen!

http://1.bp.blogspot.com/-5WgdnVkgUD8/UsgKX-ZzVaI/AAAAAAAAAOU/KuN9S9MrvSY/s1600/IMG_2187.JPG

sorry voor de grote, dit zijn mijn laatst gekochte schoenen: Toms

Mijn gouden glitter pumps voor een gala!

~

Wauw, echt hele mooie hakken! Waar heb je ze gehaald als ik vragen mag?

Het laatste paar dat ik heb gekocht zijn zwarte enkellaarsjes met hak. Ik wil nu nog bordeauxrode enkellaarsjes.

Leuk topic
Vraagje heeft iemand misschien nog leuke lage boots gezien ?? Mijn schoenen zijn helemaal versleten

Enkellaarsje met hoge hak van de Zara.

Ik zie in de schoen volgens mij Asos staan. :slightly_smiling_face:

Volgens mij zie ik Asos in de schoen geschreven staan? :grinning_face_with_smiling_eyes:

In het echt zien ze er nog veel mooier uit haha, hij komt totaal niet tot zijn recht op de foto! :slightly_smiling_face:

http://www.dolcis.nl/images/catalog/product/1280x1280/03288353_01.jpg

Bordeaux rode New Balance en slangenprint laarsjes van van Dalen allebei in de uitverkoop :smiling_face_with_three_hearts: