Laatst gekocht/getest en afgekeurd?

Hee iedereen! :wave:

Heb jij laatst een product (make-up, haar, huidverzorging, whatever) getest en wil je nu liefst de bedenkers ervan bekogelen met rotte aubergines en smeulende chinchillakadavers? Post het hier, en red anderen. Zolang de voorraad strekt

Laatst in de Ici Paris naar een ‘zuiverend, en verhelderend’ serumpje gevraagd. Erg vriendelijke verkoopster gaf me een testertje van Chanél serum de Purité mee. Het zit in een mintgroen flesje, kost 56 euro (meevaller, voor een serum!) en ruikt naar -hou je vast- piña colada
Ik heb hem enthousiast 2 dagen en 2 nachten op mijn velletje gesmeerd, na diepgaande reiniging ofcourse, en voor mijn dag/nachtverzorging, met als resultaat dat er nu plots meeëters en bubbeltjes op mijn huid staan die er daarvoor niet stonden. Blijkbaar heeft het bij mij net een averechtse werking :rage: Dat wordt flink scrubben :drama:

Nog een foundationblunder als afsluiter : Dat rollerding van L’oreal. Ik lachte me dood, en voor het nieuwtje wou ik het wel eens uitproberen. Mijn bijnaam was die dag ‘pannenkoek’. Says enough, niet? <_<

Van die oog make-up reinigingspads van de kruitvat, met lotion.
Damn, dat brand zo hard en je moet supererg boenen, ookal is mijn mascara niet waterproof.

die nieuwe nagellak eerst van essence geloof ik van de creamylicious serie
de chocolate shake ,
hij leek zo mooi , maar eenmaal op leek het net poep
hij was niet zo duur , maar ik was wel weer teleurgesteld

en ik vind de foundation van l’oréal paris ook niet zo goed , heb daar zelf de true match van ( de vloeibare )

Niet man!!! Die is vet mooi! Als je de ‘donkere’ bruine bedoelt in ieder geval.

Purité werkte bij mij juist heel goed, kreeg er echt een mooie huid van :grinning:
maar bij verzorgingproducten ligt dat verschillend bij mensen dus dat kan je eigenlijk niet zeggen.

Zelf vind ik de colour & go nagellakjes en de mono oogschaduw van essence echt slecht, nagellak snel eraf en de oogschaduw heeft totaal geen pigment

De getinte dagcreme van kruidvat huismerk de lichtste is echt superoranje toen ik hem opdeed vroeg iedereen wat ik met me gezicht had gedaan (negatief :/) dus dat is ook een beetje een tegenvaller…

Ik kan eigenlijk weinig goede Essence producten opnoemen. Een meisje uit mijn klas draagt er een foundation van, die in de loop van de dag lelijke oranje schilfers op haar huid doet verschijnen. Vreselijk! :nauseated_face:

ik had ooit een donkerblauwe nagellak van Gosh gekocht, 6 euro ofzo, ik dacht die zal wel beter zijn dan hema nagellak, nou hij begon veel eerder af te bladderen en ik kreeg het er bijna niet af met nagellakremover <_<
dus NIET KOPEN, als je duurdere nagellak koopt koop dan van rimmel ofzo :’]

[i]make up reinigingspads, aaaa, ze deden mn hele gezicht echt vet branden, (het was ook een koopje, maargoed xD) . koop die dingen nooit bij de lidl, want het komt niet goed.

@ miss paraplu,
dat ben ik niet met je eens, essence heeft een oil-free foundation, die wel redelijk werkt hoor! [/i]

Gek, ik vind GOSH juist een van de beter budgetmerken als het op nagellak aankomt. Leuke kleurtjes, en prijs/kwaliteitsverhouding zit ook wel goed :slightly_smiling_face:

die heb ik en vind dat die idd wel goed werkt, je doet alleen wel snel te veel op >en dan word je dus oranje ;p

trouwens , ik bedoelde de vloeibare, ik heb m namelijk ook gehad, en dan in de lichtste teint, daar word je niet oranje van, maar ik doe ook niet zoveel op, dus daar zal t wel aan liggen xD
. van de minerale foundation van essence word je wel snel oranje.

Mee eters en pukkeltjes klopt.
Het begin van het gebruik komt het eruit.
Dit is een serum speciaal voor de vette huid.
Alles gaat er uit en daarna krijg je een egale huid.

Heb ik ook gehad met de idealist van Estee Lauder.

Die second skin foundation van maxfactor. Tering wat een kutspul. In de winkel had ik hem uitgetest op mijn pols, omdat die vrouw zei dat dat overeen kwam met je gezicht. Nou daar was de kleur goed, eenmaal thuis doe ik hem op, mijn hele gezicht oranje! En het trok ook niet bij… Nou 14¤ weg.

Essence Color and Go Nailpolish > De kleurtjes zien er wel leuk uit, maar het opsmeren he, dat deugt voor geen meter. Nu gebruik ik ze alleen nog maar voor tutorials op fake nails en dan allen wat kleine details, dan gaat het wel
Essence van die 99cent lipgloss tubes> fuck wat is dat chemisch! Meteen weggeflikkert en nooit meer gekocht
Nailpolish van MissSporty> het ligt er zooooo af. Ik ging me na een maandje al ergeren hieraan ook weggeflikkert
Nailpolish van Chinaglaze en dan de Metallics. (ik wil nog een creme variant proberen) Het is dan wel quik dry, maar 1 keer ergens tegenaan stoten en het ligt eraf. <_<
Eyeshadow van de DA> het is niet pigmented en het ligt zo uitelkaar, verschrikkelijk
…

nagellakjes van 2B
heel goedkoop maar je moet ook 3 lagen smeren (en er zit niet veel in) om echt een ondoorzichtige kleur te krijgen!

Echt waar? Hmm … Ik durf niet zo goed het risico te nemen. Ik ben volgende week jarig, en dan wil ik natuurlijk wel een mooi velletje :stuck_out_tongue:

Seche Vite Topcoat!
Doorzichtige nagellak om je kleurlak af te werken. Hij is keihard en superdroog in 1 minuut. Ik dacht dat niet bestond maar 't kan echt! Ik heb hem nu al een aantal keer uitgeprobeerd en elke keer is het zo dat de nagellak afbladderd en dan kan je je hele nagellak, inclusief kleurlak er af trekken! Je doet hem 's ochtends op en aan het eind van de dag is al je nagellak er al af!! En kostte 7 euro! Zonde van me geld.

Een knalgroene nagellak van Essence. Het was 3 halen, 2 betalen en ik dacht, ik doe eens gek.
Mijn nagels waren echt he-le-maal geel toen ik het eraf haalde, er was echt niets meer aan te doen. Het moest er helemaal af groeien. Die gebruik ik dus echt nóóit meer.

basecoat?:’)

oogmake-up removerpads van kruidvat, gatverdamme. als je die aanraakt is je hand al helemaal vet maar make-up erafhalen, NO.