Hee iedereen!
Heb jij laatst een product (make-up, haar, huidverzorging, whatever) getest en wil je nu liefst de bedenkers ervan bekogelen met rotte aubergines en smeulende chinchillakadavers? Post het hier, en red anderen. Zolang de voorraad strekt
Laatst in de Ici Paris naar een ‘zuiverend, en verhelderend’ serumpje gevraagd. Erg vriendelijke verkoopster gaf me een testertje van Chanél serum de Purité mee. Het zit in een mintgroen flesje, kost 56 euro (meevaller, voor een serum!) en ruikt naar -hou je vast- piña colada
Ik heb hem enthousiast 2 dagen en 2 nachten op mijn velletje gesmeerd, na diepgaande reiniging ofcourse, en voor mijn dag/nachtverzorging, met als resultaat dat er nu plots meeëters en bubbeltjes op mijn huid staan die er daarvoor niet stonden. Blijkbaar heeft het bij mij net een averechtse werking Dat wordt flink scrubben :drama:
Nog een foundationblunder als afsluiter : Dat rollerding van L’oreal. Ik lachte me dood, en voor het nieuwtje wou ik het wel eens uitproberen. Mijn bijnaam was die dag ‘pannenkoek’. Says enough, niet? <_<