laat terug smsen = not into you?

hoi,

Ik vraag me af of het meestal betekent dat een jongen niet zo geinteresseerd in je is als het altijd lang duurt voor hij terug smst. De jongen die ik nu leuk vind doet er soms 2-3 dagen over om iets terug te sturen. Zijn vrienden smst hij wel snel terug.

Hoe is jullie ervaring hiermee? Hebben jullie weleens gehad dat een jongen er zo lang over deed terug te smsen? was hij dan meestal niet geinteresseerd?

En smsen jullie zelf ook weleens zo laat pas terug bij iemand die je wel leuk vindt? Of sms je dan altijd juist snel terug?

Jongens zijn vrij vaak sloom met terug smsen, dus daar moet je je niet zo druk om maken.Maar 2 tpt 3 dagen is wel echt extreem lang.

soms reageert hij echter wel snel…toen ik hem uit vroeg naar de bios had ik binnen 15 minuten een reactie

Ik ben juist degene die altijd laat smsjes stuurt :’)
als ik een sms onnodig vind (“he wat doe je?” terwijl we elkaar 1uur geleden zagen) antwoord ik gewoon niet xD Betekent niet dat ik diegene stom vind oid maar gewoon geen zin heb om te praten via sms

Nee, dat wil niet meteen zeggen dat hij je niet ziet zitten. Mijn vriend smst ook niet altijd even snel terug, dat ligt er maar net aan…

Ik denk dat je je niet druk hoeft te maken.

En dit.

2 tot 3 dagen is wel erg lang. Het langste wat mijn mannelijke vrienden erover doen om terug te smsen is toch wel een dag hooguit.

Ik ben een drama met smsen. Ik stuur nooit iets terug waar ik iets op moet terugsturen en ik ben altijd te laat. Smsen is niet mijn sterkste kant.

Haha, ik ook. Ik kan er rustig 2 à 3 dagen overdoen om terug te smsen, als het niet boeiend is…

nou. volgens mij wil dat niks zeggen. ik antwoord soms ook pas een of 2 dagen later op smsjes. bij mij is dat dat gewoon OF ik was met iets bezig en ik vergeet terug te sturen OF ik weet gewoon zo snel geen antwoord OF ik ga er van uit dat het meer een mededeling was en dat antwoord niet echt nodig is.

dus ik denk dat je er niet te veel achter moet zoeken!

Jongens zijn over het algemeen sowieso wel wat traag met smsjes sturen… Het betekent absoluut niet dat hij je stom vindt, alhoewel 2 tot 3 dagen extreem lang is! Misschien moet je via andere social media contact met hem houden, bijv. MSN of facebookchat, BBM of Whatsapp of iets dergelijks, dan kan hij geen smoesjes verzinnen over beltegoed en over bundel gaan endergelijke. Veel succes xxxx.

bedankt voor jullie reacties! Voor degenen die ook pas laat reageren, doe je dit ook als je iemand echt leuk vindt? Dan heb ik zelf juist de neiging snel iets terug te sturen…bij ‘gewone’ vriendinnen kan ik het weleens vergeten of wat trager zijn

^^ als ik iemand leuk vind, dan reageer ik wel wat sneller. Maar soms ook niet hoor, want ik weet nooit echt wat ik moet smsen of hoe ik moet reageren…

waarom maken meisjes zich altijd ZO ONTZETTEND druk, om het feit dat jongens gewoon over het algemeen slome duikelaars zijn die geen idee hebben dat er een meisje in spanning aan de andere kant van de telefoon zit te wachten, en andere dingen die ze op dat moment aan het doen zijn belangrijker zijn.

Laat hem lekker. t komt vanzelf goed… elk meisje heeft hier last van.

Nee, het valt eigenlijk wel mee bij mijn crush.

Ja ik houd ontzettend veel van mijn vriend, hij is mijn alles, mijn ware. Maar als ik geen zin heb om wat terug te sturen doe ik het niet, dit is meestal als ik ergens mee bezig ben of zo.

Of als ik gewoon geen zin heb en denk wat lult hij nu weer: dan stuur ik gewoon niets terug. Maar ik verwacht wel altijd dat hij iets terugstuurt, want anders breekt de hel los.

Ik vind 2 dagen wel heel erg lang eigenlijk, maar over het algemeen is het wel zo dat jongens vaak veel lakser zijn met smsjes. Meisjes zijn helemaal blij als hij iets stuurt en gaan ook elk woord analyseren, terwijl jongens meer zoiets hebben van oh ja ik sms zo wel wat terug. Dus het hoeft niks te betekenen hoor (:

Mijn vriend liet toen ook wel eens een paar dagen niets van zich horen, maar als hij smste moest ik mezelf echt in bedwang houden en 10 minuten wachten om iets terug te sturen :‘D Jongens zijn zo anders met smsen!
Tegenwoordig reageer ik meestal ook niet meer meteen, ik vergeet het ook gewoon :’)
Dan maak ik even iets af waar ik mee bezig was en daarna ben ik vergeten dat ik een smsje had. *herinnert zich een smsje gekregen te hebben een half uur geleden*

Bij mij duurt het soms ook wel 2 uur voor ik wat terugstuur, maar 2 dagen vind ik toch wel erg lang.