Laat jij je inenten tegen de Mexicaanse griep?

Nou zoals mijn titel luidt: zou jij je laten inenten tegen de griep?
Ik heb het een en ander gelezen waar ik heel erg van ben geschrokken.
Ik zal hier wat site’s plaatsen.
Het gaat om de griep die GEMAAKT is in een laboratorium.
En de vaccins die zijn hartstikke gevaarlijk.
Nou ja je moet het even zelf lezen allemaal.

Meteen het eerste stukje:
http://eqgen.nl/startpagina.html

http://www.wijwordenwakke…p?m=M4&s=M22&ss=P709&l=NL

http://www.wijwordenwakke…p?m=M4&s=M22&ss=P711&l=NL

Laat jij je hierna nog inenten?

nope
ga wel meer fruit eten ofzo.

Ik was het al zowieso niet van plan; je gaat er toch niet dood aan.

En er komen vast mutaties van het virus waarvoor de inenting weer nutteloos wordt.

idd.

Nee.

Nee.

Nope, dood gaan we allemaal en ik heb geen zin om me druk te gaan maken om een ziekte die ik heel misschien kan gaan krijgen, daar is het leven veels te kort voor. En daarnaast heb ik een enorme fobie voor naalden en heb ik me sinds m’n 10de nergens meer voor laten inenten en ik leef nog steeds, dus dat zal wel goed komen.

Was ik sowieso niet van plan.

Tot nu toe heeft iedereen nee geantwoord
Waarom laten jullie je niet inenten? Is dat omdat jullie nu weten hoe het werkelijk zit met de griep…?

Zie mijn post; why not.

Nee. Maar als je die griep krijgt kun je je alsnog laten inenten, dus mocht het gebeuren dan doe ik dat wel. xD Een beetje hetzelfde als met dat baarmoederhalskanker vaccin, ik laat me geen troep inspuiten.

[i]’'In februari 2009 verspreidde Baxter Laboratories International onder 18 laboratoria in Europa 72 kilo ‘gewone’ H3N2-griepvirussen, met opzet gemengd met gemanipuleerd en dodelijk H5N1. Uit hun eigen documenten blijkt dat de WHO al vanaf veel vroeger datum is bezig geweest met het realiseren van plannen voor een mondiale vaccinatie agenda. Heeft nooit iemand zich afgevraagd hoe al die kilo’s met Baxter virussen tot stand zijn gekomen, terwijl de epidemie nog niet eens was begonnen? En 72 kilo virusmateriaal… er passen 250 miljoen virussen op een vierkante inch!

Net zoals is gebeurd in 1918, zijn het de (gedwongen) vaccinaties – gebaseerd op materiaal zoals dat van Baxter – die de aftrap geven tot een pandemie die specifiek is gericht op het ruimen van 90-95% van de huidige wereldbevolking. Met andere woorden: U EN IK WORDEN GEACHT ER VOLGEND JAAR NIET MEER TE ZIJN!

Of deze vaccins nu bij Baxter vandaan komen of niet, ALLE farmaceutische bedrijven die hierin zijn verwikkeld (bv. GlaxoSmithKline, SanofiPasteur, Novartis), hebben daarvoor ‘zaad-virus’ gekregen van de WHO, die ze nauwkeurig selecteerde op de grootste virulentie.

Deze plannen tot een grote kunstmatige opruiming van de wereldbevolking worden door verschillende bronnen genoemd.’’[/i] Aldus de eerste bron van de topicstartster

Ik weet niet hoor. Maar dit klinkt als een dezelfde theorie dat aliens contact met ons zoeken en dat in de gassen van vliegtuigen door de overheid gif word gedaan. Iets wat onzin klinkt in mijn ogen dan. Dus de mensen hebben een vaccin ontwikkeld om ons uit te roeien?! Dat klinkt een beetje raar.

Of ik me laat inenten weet ik nog niet. Hangt ervan af of ik op dat moment denk dat de mexicaanse griep echt gevaarlijk is voor mij. Op dit moment ben ik er nog niet bang voor dus nu zou ik geen vaccin nemen.

Ik weet niet of ik me laat inenten, dat ligt er aan, hoe betrouwbaar het vaccin is en hoe het getest is. En het ligt er ook aan of het virus ‘erger’ wordt.
Ik loop wel meer risico denk ik omdat ik veel met het OV ga dus het lijkt me misschien wel verstandig…

Trouwens dat ‘wij worden wakker’ is weer echt zo’n complot theoriën site, waar er velen van zijn, die moet je echt met een korrel zout nemen, je wilt niet weten wat voor shit ik op die sites gelezen heb; de concentratiekampen zouden al klaar staan in amerika, voor bepaalde groepen mensen. (WOIIrepeat) en dat soort dingen. met die dingen lezen maak je jezelf alleen maar bang, ga eerst de feiten na voordat je die sites vlekkeloos vertrouwt. ze schrijven het op zo’n manier dat je het meteen gelooft, ze presenteren ‘theoriën’ als ‘de waarheid’ en zijn daarmee zelf net zo brainwashing bezig als dat ze vinden dat de overheid e.d. bezig zijn.

Bijna alle vaccins zijn gemaakt in een laboratarium.
& bijna allemaal zijn het verzwakte variante van de ziekte.

Je lichaam maakt voor de verzwakte variant antilichaampjes.
Dit houd in dat je lichaam sneller kan reageren in het geval dat de ‘echte/erge’ griep je lichaam binnen dringt.

De vaccins zijn waarschijnlijk pas verkrijgbaar in oktober, terwijl de eerste grote griep golf al waarschijnlijk begin september plaats vindt.

Sowieso: als ik al niet ziek ben geweest, laat ik me wel inenten hoor. Dit is geen andere vaccin dan een normale griepprik. Volgens mij zijn het allemaal theorieën, bedacht door pseudowetenschappers die de mensheid bang willen maken.

Btw: ^milkbreak: Je hebt helemaal gelijk :slightly_smiling_face:

Dat is inderdaad ook met de normale griep zo. Geen enkele griep is hetzelfde, omdat er voortdurend mutaties optreden. Vandaar dat je meerdere keren ‘de griep’ kunt krijgen.
Maar een mutatie gaat vaak niet zó snel. Dat idee wordt vaak gegeven door die spannende films over dodelijke virussen. Er zijn natuurlijk wel uitzonderingen, maar moet je er ook meteen van uitgaan dat dit zo’n uitzondering is?

Bovendien is het ook gewoon nuttig om sowieso een griepprik te halen, vooral als je een verminderde weerstand hebt. En dan maakt het niet uit of het om de Mexicaanse griep gaat of een andere griep. Je bent dan meer weerbaar tegen de griepgolf die er komt of er al is. En daar is niets mis mee.

Dit staat in de eerste bron:
Het enige antwoord op wat enkelen met de wereldburgerij van plan zijn, is dat ALLE burgers
•zich hiervan bewust zijn, en vervolgens
•deze levensgevaarlijke, nooit geteste, en op volkenmoord ontworpen MASSAAL VACCINS WEIGEREN,
•ZODAT DEZE GEPLANDE VOLKENMOORD GRANDIOOS MISLUKT!!!

Ik ben heel goedgelovig, maar je kan mij toch echt niet wijsmaken dat die inentingen eigelijk een massamoord moeten veroorzaken.

:’) Jaja, het is gewoon eigenlijk een hele samenzwering. De Mexicaanse Griep is gewoon een dekmantel van één of andere ondergrondse organisatie, die door middel van de zogenaamde vaccins volkenmoord wil plegen en de wereld wilt veroveren! Woehoe…

D= Mijn pratende kat had gelijk.

Neen :slightly_smiling_face: