laat je nike air jordans zien x

laat leuke fotos van je jordans zien

(weten jullie ook waar je deze kan kopen)

Heb ik niet en eerlijk gezegd vind ik ze heel lelijk.

omg waarom wordt gs overspoelt door 12/13 jarige kutkinders?

@bigmacmenu omdat dat de doelgroep is van gs?(vind van die 20 jarigen enzo op girlscene trouwens bestwel triest) wrm het allemaal kutkinders zijn weet ik niet.

verder agreed ik with kunstkat,ik heb ze niet en vind ze persoonlijk ook niet mooi :slightly_smiling_face:

12/13 is niet de doelgroep van girlscene. dat is 16/17/18. Vind ik dan, 12/13 jarige hoeven zich nog niet met seks en jongens bezig te houden. Daar is kindertent voor

HEUJJ IK HOOR HIER DUS NIET :’)

Ik ben 14 :'D
Vind jordans ook een beetje… tja… huppelkutjesachtig.

Girlscene is voor meiden van gemiddeld 14 tot 24 jaar, en ik vind het niet triest maaroke…

er zitten bestwel veel kinderen van 12/13 op girlscene dus ik vind dat dat voor een deel de doelgroep is van girlscene. en bovendien zijn heus niet alle 12/13 jarigen hier op girlscene bezig met seks en jongens? er is ook nog een beauty,fashion,celebs,onzin,fotogragie en lifestyle subforum, en nog veel meer. dus ik snap niet waarom je opeens bij dat idee komt?

Ik vind jordans lekker zitten maar kotslelijk. Op het middelbaar draagt ook niemand dat meer.

Dankje.

ik dacht dat het hier om jordans gingen?
niet om leeftijden.

ik heb ze helaas niet. ik wil wel graag een paar.

ik vind ze niks

Not really.

IK VIND JOU NIET MEER LIEF MAUMS :’(

hihi ik wist het. Als ik zou vinden dat alle 12/13 jarige mensen hier weg moeten had ik het ‘kut’ er niet bijgezet. Er zijn ook normale 12/13 jarige die niet kut zijn c:

en jordans worden alleen gedragen door 12/13 jarige ‘‘kutkinders’’

oke mensen die komen haten rot alsjeblieft op

ik vraag zet een leuke foto van je jordans hier komt er 1 met een hele gedoe rot gewoon op en hou je praatjes voor .!!! het gaat over jordans!

girlscene is egt niet voor oude wijven

Hihi lieve Maumsje <3