Laat ik mijzelf even voorstellen!

Hoi Hoi lieve mensen,

Mijn naam is Esther 34 jaar en wonend in de omgeving van Amstelveen. Ik hoorde van een goede vriendin van mij dat Girlscene een leuk forum voor vrouwen onder elkaar is. Zo doende bedacht ik mezelf om mij hier ook eens op aan te melden. Mijn hobbys en passies zijn Paarden, Breien, Knutselen, lekker genieten van de natuur en eigenlijk nog wel een 100 andere dingen die ik leuk vind!
Zo hoop ik hier dan ook andere mee te kunnen inspireren en zelf ook leuke tips en tricks op te kunnen doen vanaf dit forum!

Groetjes
Esther

Hi Esther,

Welkom!
Girlscene heeft ook wat jongere meisjes als doelgroep, waardoor je ook regelmatig topics tegen zult komen die bijv. aan (de middelbare) school gerelateerd zijn. Ik hoop dat je je vermaakt met de topics die passen bij je interesses. :slight_smile:

Leuk dat je een account hebt aangemaakt! Misschien kun je eens een bericht plaatsen in het hoi-ik-ben-nieuw-topic, daar komen veel nieuwe leden!

http://forum.girlscene.nl/forum/over-girlscene/algemene-hoi-ik-ben-nieuw-topic-172410.0.html

Welkom!

Denk dat je wel een van de oudste op dit forum bent, omdat het voornamelijk toch wel voor tieners bedoeld is. :cold_sweat:
Maar ik denk dat we je mening goed kunnen gebruiken!