Laat hij me stikken?

Hey iedereen.

Ik zit nu echt met een kutgevoel, een halfuur geleden had ik met mijn vriend afgesproken om kennis te maken met mijn moeder. Hij sprak mijn moeder via de telefoon, en zei dat het oke was. Maar hij kwam niet opdagen !
Hij had me wel gebeld paar uur geleden voor de afspraak, maar ik had niet op kunnen nemen, dus belde hem steeds maar terug. En nu neemt hij niet op. Zou er wat met hem aan de hand zijn ? Of laat hij me gewoon stikken ? Ik heb ehct geen idee meer, hebben jullie een idee wat ik zou kunnen doen nu? ik ben kwaad en teleurgesteld tegelijk !

Ik kijk even in mijn magische bol… Nee, ik weet niet wat er met hem aan de hand is.

niet boos zijn !
je weet nooit wat er aan de hand is.
misschien zit je er helemaal naast en is er wat aan de hand.
hij probeerde je te bellen en nam niet op.
misschien kan die nu door wat voor reden dan ook niet meer bellen.

je hoort vanzelf wel wat er is maar hij heeft je gebeld dus ik zou er niet van uitgaan dat die je laat stikken

Idd niet boos zijn misschien is er wel echt iets gebeurd.
Boos kun je nog altijd worden als je de reden hoort zodra je hem gesproken hebt.

Heb je zijn thuisnummer niet? Bel anders gewoon zijn ouders.

^ Dat dacht ik dus, precies. Als hij me zou laten stikken had hij de hele dag al niet gebeld/opgenomen. Er is denk ik iets :frowning_face:
Of hij is bang voor m’n moeder. Ik was een nachtje weggebleven met hem, en daarover zou ons ‘‘vergadering’’ dus gaan :stuck_out_tongue:
Mijn moeder reageert alles op mij af, ze zegt dat hij me gebruikt en dat ik gewoon met me domme kop iedereen vertrouw die ik tegekom. Dit is niet leuk meer.

wat kut… nou ik duim voor je dat het goed komt !

Wat zouden jullie doen in zo’n geval ? Ben ik echt benieuwd naar =( ?

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Je kunt nu niet veel meer doen dan wachten tot hij reageert toch? Heb geduld, hij laat wel weer wat van zich horen.

Zou je moeder misschien niet een kern van waarheid vertellen? Ik zou gewoon even afwachten tot hij iets laat horen en wat hij te vertellen heeft voordat je allerlei conclusies gaat trekken.

Nouja, het enige wat ik nu kan doen is afwachten idd.
Ik heb ook niet echt zin om steeds achter z’n kontje aan te gaan.
Thankyouu iedereen.

‘kontje’ ^ hahahaha geweldig. : p

Hé maar waarom wil je dat wij je vraag beantwoorden terwijl jij andere mensen uitscheld als ze niet snel genoeg reageren?

^ Watte…

Huh waar doet ze dat dan? XD

-___-

Kkr op als je niet fatsoenlijk kan reageren in MIJN topic.

Ik zou gewoon even af wachten naar wat zijn excuus is om niet te komen opdagen en er nu niet teveel aan denken.

Was dat aan mij?

Anyways, heb je al wat van hem gehoord intussen?