Laarzen

Ik ben op zoek naar een paar warme laarzen voor de winter, ik ben namelijk echt een koukleum en ik moet elke dag 2 uur op de fiets zitten om naar school te gaan en om naar huis te gaan. Ik weet alleen niet wat voor laarzen, uggs vind ik wel leuk maar eigenlijk te duur (dit topic is geen ugg-discussie topic, dus misschien is het handiger om je mening over uggs voor je te houden, het is maar een tip) en nep uggs zijn geen optie, die vind ik niet mooi. Weet iemand waar je mooie en warme laarzen kan vinden? Op internet of winkel maakt niet uit. X

Misschien overknee’s? Die hebben ze tegenwoordig bijna overal. :relieved:

Poe, ik denk dat je echt gewoon een winkel binnen moet stappen en moet zeggen: ik wil graag warme, mooie laarzen, wat kan ik het beste kopen?

Ik heb pas 2 paar mooie warme laarzen gekocht bij de van haren, beiden overknee, 1 met hak en 1 zonder hak. Waren maar 30 per stuk!:open_mouth: dus valt reuze mee. Al kom je met een paar sokken sowieso al best ver.

Overknee’s zijn lekker warm ja, heb ze zelf ook! Maar je hebt ook laarzen die gevoerd zijn met bont of ander lekker warm spul, maar dan kan je het best even aan zo’n verkoopster vragen wat ze zou aanraden. Koop sowieso geen laarzen waarvan de zool heel dun is, daardoor heb je al snel koude voeten.

ja dit zocht ik :grinning:!
ik heb namelijk een vraag; weet iemand waar je mooie overknee’s kunt kopen voor als je maat 42 hebt? :slightly_smiling_face: die niet al te breed zijn aan de bovenkant??
xxx

ik heb ook maat 42 en het is verdomd lastig om schoenen te vinden in die maat

Ik vind nooit leuke laarsen.
Ik ga wel naar van HAren

Ik hou niet van laarzen. Ik ben klein, en laarzen laten me dan nog kleiner lijken… Maar ik weet weer niet wat voor andere schoenen handig zijn voor in de winter :’)

Maar bij van Haren hebben ze wel hele leuke laarzen nu (:

zie ik net een reclame boven girlscene, met soort van uggs, Shoo nog wat. :stuck_out_tongue:

http://www.invito.com/Sho…&size=&actie=&mood=&type=

wij hebben laarzen met bond erin gewoon leren laarzen met een rubbere zool en dan lekker bondje van binnen…denk dat ik die ga kopen.

Ik ook haha:'D

dankjewel daar staan erg mooie bij :slightly_smiling_face: !
iemand nog meer tips??
x

dankjedankjedankje!! xp

heb je een foto ?

ik heb altijd gewoon dikke sokken/kniekousen aan en vaak ook wel een maillot onder me broek.

Oooh wat raar, ik heb juist altijd warme voeten! Heb serieus van die kleine, korte sokjes aan in laarzen, heb echt een hekel aan warme voeten!

haha xd

http://www.shoorepublic.com/default.aspx?c=eur

die? x’]