Laarzen

Ik heb al op internet gezocht maar krijg niet echt resultaat… Dus even aan jullie de vraag:

Waar kan je laarzen van het merk BIBOB kopen? Ze hebben er van die laarzen met bont.

http://img360.imageshack.us/img360/7339/img0479t.jpg

Deze laarzen zoek ik maar dan in het bruin, waar je de bovenkant zo kan omslaan en je dan laarzen met bont hebt. (sorry MarleenMcCoy voor het gebruiken van jou foto…)

Weet iemand in welke winkel je deze kan krijgen? Ze heeft ze van Mooie Voetjes in Breda maar ik kom daar eigenlijk nooit dus ik dacht misschien zijn er nog winkels die dichter in de buurt van Arnhem zijn.

Vraag het aan het meisje waarvan je de foto gebruikt hebt?

Die heeft ze van Mooie voetjes… staat er toch… maar ik zoek dichterbij;)

Het was me niet duidelijk dat zij dat gezegd had.

‘ik hoorde al wel bij…’

maar goed, ik heb geen idee.

okeee, ja stond er ook vaag heb het veranderd;)

nobody?

up…

gatver wat een lelijke dingen, ik heb zoiets wel gezien in een klein winkeltje bij mij in de buurt maar ik weet de naam niet meer, sorry :slightly_smiling_face:

bij broekhuizen heb je die maar ik weet niet waar je woont,
anders moet je maar even een bericht sturen naar me xd

www.sooco.nl

ik vind ze eigenlijk wel leuk ^^
zoek ook nog steeds laarzen met (liefst echt) wol vanbinnen.

maaar ik heb ze nergens gezien dus zie maar als up

em ja ik heb ze ook gezien in bruin alleen zonder bovenstuk en ben ze zelf ik het wit…:slightly_smiling_face:( trouwens ook da merk…) maar was dus in zo tijdelijk winkeltje… die nu al weg is…

Bedank voor de sitet!:slight_smile: Alleen die ik zoek staan er niet tussen:(

up

Ik heb ongeveer dezelfde, maar bij ollies kun je ze kopen denk ik! of een iets andere die ik heb, dan is de boven kant ietsje anders.

ik vind ze niet zo mooi en ik heb ze nog nergens gezien…
maar succes!

Waar zit die winkel? Heeft het een site? :slightly_smiling_face:

up

Ik hoop dat het nepbont is… Heb geen idee waar je ze kunt kopen. ^^

Haha ja tuurlijk is het nep:P