Laarzen-topic

Hoi!
Ik weet nog niet wat voor laarzen ik deze winter wil, dus had ik bedacht om een laarzen-topic te maken, Ik weet niet of er al zo éen is, maar ik kon er geen éen vinden, alleen hele oude.
Dus bij deze.
Show je laarzen , of de laarzen die je wilt,

Baibaaai.

zoekfunctie…

Er is volgens mij geen laarzen topic. Wel een schoenen topic… maar dat kunnen ook sneakers zijn. Dus een laarzen-topic is zo gek nog niet.

Dan kunnen we net zo goed het schoenen topic weg doen en voor elk soort schoen een topic aan maken… :wink: Want anders heeft het schoenen topic niet zo veel zin.

Ik wil deze winter minnetonka’s (lage bruine) en misschien een paar uggs. Maar over die laatste twijfel ik nog en als ik alleen nog Minnetonka’s neem dan neem ik ook hoge leren erbij.

Er is een winter&herfstschoenen topic. Maar oke, ik heb 2 paar uggs & een paar minnetonka’s voor deze winter.

haha indd.
Hakken met hak 6cm.
Hakken met hak 7 cm en 1 cm plateau.
Hakken met paarse zool, 1 cm plateau, 1 cm hak.
Laarzen met groene ritssluiting.

Maar waarom zijn er wel speciale UGGS, Birkenstocks en hakken topics?

Inderdaad, daar is volgens mij toch gewoon het schoenen topic voor. En anders zou je zeggen dat het schoenen topic gesloten moet worden en er dus voor elke schoen een appart topic geopend moet worden. Aaah en dan? Dan staat heel het forum vol met allemaal schoenen topics.

http://forum.girlscene.nl…1O/list_messages/162877/0