Laarzen & te wijde broeken

Hallohalloo,

Ik heb een probleempje
Ik ben toch redelijk gezet (om het zo maar te zeggen) en heb altijd onder een jeans all-stars aan. Ik wil ontzettend graag weer laarzen aan maar mijn broeken zijn daar niet voor geschikt. Ze zijn daar simpelweg te wijd voor… Ze lopen wel iets af maar dus niet genoeg
Het probleem is dus dat skinny’s mij niet staan, voor mijn gevoel wordt ik er alleen maar dikker door en het maakt me doood ongelukkig

Wat o wat te doen ??

Je kan ook een rokje dragen. (:

Of anders eens een zwarte skinny proberen, dat oogt wat slanker. Vraag ook eens de eerlijke mening van je moeder/ een vriendin, want vaak denk je dat het je dikker maakt maar is het niet zo.

Als je strakkere broeken draagt, lijk je juist volgens mij slanker! Dat hoeft niet meteen een super strakke skinny te zijn, als je je daar niet fijn in voelt, maar een gewone strakke broek.

En anders moet je de pijpen misschien in je sokken stoppen, en dan je laarzen aan :grin:?

Ja rokjes draag ik eigenlijk niet maar dat zou ik natuurlijk altijd kunnen proberen :stuck_out_tongue:
& Pimpampet, ik vind het zo lelijk als de broek er boven de laars slobbert :wink:
Maar ik zal nog even verder zoeken in de winkels, kijken of ik een mooie broek kan vinden :slightly_smiling_face: Thanks !!

slim fit jeans dragen, een keer investeren in een goede jeans doet ook wonderen. ik snap je probleem want ik ben ook de dunste niet en skinny’s passen nooit(mooi) en dat maakt me ongelukkig. MAAR ik ben 1 keer naar een levi’s outlet gegaan en daar twee goedpassende jeans gekocht waar ik nu al drie jaar mee doe. ze zitten niet te strak, niet te los en kunnen overal bij. Als ik jou was zou ik daar ook naar opzoek gaan. en doe dat niet alleen, vraag je moeder of zus ofzo mee en vraag advies aan het winkelpersoneel. (en zelfs als je geen dure replayjeans wil, in zo’n winkel geven ze je wel al geod advies tijdens het passen over waar je op moet letten enzo)

Bij hoge laarzen kun je je broek er toch wel in doen? :slightly_smiling_face:
Zelf heb ik ook een aantal wijde broeken maar die vouwde ik dan dubbel voor in mn laarzen.

ik ben ook vrij gezet (maat 44) en ik vind dat skinny’s best leuk staan, zolang ze maar een donkere kleur zijn, zoals zwart of heel donkerblauw. Met een lichte kleur trekken mijn dikke benen te veel aandacht.
En altijd een wat langer shirt aandoen.

ik zou een donkere skinny doen, dat kleedt juist af! (maar dan moet het wel goed aansluiten, zegmaar niet dat er nog 20cm broek op je enkels hangt) en dan laarzen die onder je knieholte komen, want je knieholte is een dunner deel van je been. Of gewoon enkellaarsjes (lijkt alsof je benen langer zijn)
Of je laat je moeder/oma/iemand anders je pijpen wat smaller maken, heeft mijn oma ook gedaan bij een broek die wat wijder uitloopt onder, zie je niks van.
succes!

Ik ben ook opgezet (:‘D) en ik heb altijd skinny jeans aan, omdat ik me daarin fijn voel. In wijde broeken niet, dan voel ik me een echte lompe aardappelzak.
Mijn punt is dat je gewoon een keer naar de winkel moet gaan en een skinny jeans moet proberen, een donkere.
Er zijn redelijk veel winkels met een uitgebreid assortiment. Ikzelf ga altijd naar de New Yorker, omdat ze daar mijn maat hebben, het stevige broeken zijn en toch mooi :’)