Laarzen. met wat te dragen

Hoi! ben maaike en was van de week jarig (16 :slightly_smiling_face: . Heb van me vriend een leuk paar laarzen kado gekregen: mooi hoog tot aan me knie, zwart en mooi glanzend. Ziiten ook heel fijn. Ben er dus hartstikke blij mee! :ok_woman: Op de doos en binnen in de laarzen staat het merk Aigle. maar wat ik vragen wou: wat kan ik best bij zulke laarzen dragen? heb vroeger nl nooit laarzen gehad. Wat denken jullie?

Heb je een foto …?

geen hoofdletters in de topictitel.

oops! Hoe kan ik die hoofdletters veranderen?

Dat kan niet maar laarzen kan je toch bij heel veel dingen aan doen!?

gewoon skinny jeans, blauw, zwart, whatever,
en dan gewoon een t-shirt ofzo. (’:

whatever. het maakt niet echt uit. alles kan wel.

ik heb net op internet gezocht naar het merk Aigle
maar zijn het geen paardrijlaarzen?

Weet niet, kan zijn, ze lijken wel op paardrijlaarzen, maarja, veel laarzen lijken op paardrijlaarzen, toch? Ze zijn wel bovenaar schuin zoals paardrijlaarzen. :ok_woman:

Foto?

nee, heb nog geen foto. eerst es kijken hoe dat hier moet!

Aigle is een merk dat paardrijlaarzen maakt :’)

Het is best mogelijk dat het paardrijlaarzen zijn hoor! vind ze errug mooi overigens! :ok_woman: achteraan op de hiel zit er ook zo’n blokje, voor de sporen denk ik. Doe ik natuurlijk niet aan, haha!
Heb ze intussen al gepast met skinny jeans en dat staat héél goed! Vind de voering ook heel leuk, zo lekker zacht! Binnenin is er ook een brede leren rand bovenaan. En… ze passen alsof ze speciaal voor mij gemaakt zijn! :slightly_smiling_face:

Zonder foto kunnen we niet zoveel erover zeggen natuurlijk. Dat doe je zo:
je gaat naar tinypic.nl, upload daar je foto, dan neem je de link waar bij staat: voor forums en die kopieer-plak je hier. :slightly_smiling_face:

heb je nou speciaal hiervoor een account aangemaakt?

maar dat zijn net rubberlaarzen ? Zit je niet op paardrijden dat je vriendje ze daarom voor je heeft gekocht ?

@Supremex ik weet niet welke de TS heeft, maar ik had eerst héle mooie laarzen gezien van Aigle, dat waren niet echt paardrijlaarzen, meer gewoon…

Ik had vroeger wel paardrijlaarzen van aigle :’)

volgens mij wil ze vertellen dat haar vriend dure kado’s voor haar koopt.

Nee hoor, ken de prijs helemaal niet!

oke, nja toen ik googelde waren het nogal eh rubberlaarzen (:

Haha Aigle is een merk voor paardrijspullen!

fail