Laarzen met rits achter! Pijn?

Hee!

Ik had al heel lang een bepaald soort laarzen in mn hoofd! Uit eindelijk kwam ik de perfecte laarzen tegen bij de Zara nu wil ik ze super graag gaan kopen en liet het aan iemand zien welke laarzen ik had gezien, alleen hoorde ik toen dat ze zelf ervaring had met laarzen met een rits achter en dat het heel erg zeer gaat doen omdat die rits na verloop van tijd gaat bobbelen en langs je hielen / hakken schuurt/duwt. Nu was mijn vraag heeft iemand er ervaring mee? Of heeft een van jullie ook laarzen met een rits achter?

x.

Ik heb ook weleens laarzen gehad met een rits achter maar had daar nooit last van. Maar die zaten niet heel strak…

Heb ze vast wel gehad, maar herinner me niks pijnlijks…
Als je ze echt héél graag wilt hebben, kun je als ze gaan schuren ook blarenpleisters gebruiken?

zit er niet wat voor die rits zeg maar aan de binnen kant?

Als je sokken draagt heb je geen pijn :grinning:
En meestal zit er wel een stukje leer voor :grinning:

nou ik kon het mij ook niet echt voorstellen maar omdat ze dat zei dacht ik van mm misschien wel iets om over na te denken want ze kan ze nu dus echt niet meer aan zo pijn dat het deed. Maar ik ga ze denk ik gewoon kopen :slightly_smiling_face:
x.

Mijn moeder en beste vriendin hadden laarzen met een rits achteraan en ze zeiden beiden dat ze er pijn aan hadden. Maar pas ze eens en loop er even mee rond in de winkel?:stuck_out_tongue:

in de winkel had ik er geen last van maar dat komt die laarzen zijn dan nog stijf en recht dus die rits ook naar verloop van tijd zakken ze wel in rond je enkel vaak en dan bobbelt de rits dus ook. mmm lastig!

Nee, als er goed is zit er nog zo’n lapje stof voor de rits aan de binnenkant

Heb zelf ook laarzen met een rits achter dit winter, maar heb geen last van pijn (bij mij zit er een extra stuk leer achter de rits) Wel is het zo dat al mijn panty’s stuk gaan omdat ze steeds blijven haken aan het uiteinde van de rits, omdat dit zo scherp is… Ik weet niet of je vaak panty’s draagt, maar dit vind ik echt een minpunt. Verder ziet het er wel erg mooi uit, zo’n rits achter!