laarzen met écht wol erin?

hee =)

ik wil al 3 jaar best graag uggs en kan ze ook kopen, maar kan gewoon niet zóveel aan schoenen uitgeven xD maar ze zitten zoooo lekker!

dus weet iemand toevallig andere laarzen, met écht wol (ja, want laarzen met van dat niet-zachte-synthetische-nepwol heb je overal…) die niet zo belachelijk duur zijn xD?

en weet iemand toevallig hoe duur die shabbies met wol erin zijn? (las net dat die ook bestonden)

alvast bedankt :grinning:

Shabbies zijn waarschijnlijk nog duurder dan de Uggs die je wilt hebben.

Shabbies zijn rond de 300 a 400 euro, geloof ik.

Shabbies zonder wol zijn al rond de 250 euro, dus met wol nog duurder

ik zag shabbies in purmerent voor 200 ong.

wella of ella ofzo is ook zo’n merk, die hebben ze geloof ik bij de Open ofzoiets…

bedankt ^^
nouja mn ouders betalen soieso ¤100 mee dus als ik bijleg kan ik wel duurdere kopen, maar ik weet nog niet of ik dat wil.

maarja :’)
en die Ella zijn volgens mij ook nepwol?
upjee
andere schoenen/merken gezocht ^^

die ella’s zijn supernep en iets van 40 euro.
je gaat er ook helemaal naast lopen en dat
punt 1: zit kut
punt 2: is superslecht voor je gewrichten shit
ondertussen krijg ik ieder jaar 1 paar uggs en ben al bij mijn 3e paar en ben er
echt suuuuuuuuuuperblij mee <3
maar het zijn ook zowat de enige schoenen die ik draag.
dus koop gewoon uggs, ze zitten heerlijk en zijn mooi,
als je ze toch superveel draagt en er veel plezier mee hebt,
wat is dan het probleem?
lage zijn iets van 170?
dus 70 euro voor jou …
MAARGOED
dat is mijn mening :wink:
xx

bij topshop heb je short uggs voor ¤ 176,- incl versendkosten dus dan kan jij zelf nog ¤ 76,- betalen

Ik zou voor uggs gaan, die zijn mét wol en kunnen wel een paar wintertjes mee (Als je er niet als een idioot mee doet, uiteraard).

haha nou twijfel ik xD
ik zal er over nadenken… ik kan ze makkelijk betalen dat is het probleem niet maar ik weet ook niet, tjah

als ik iemand ermee zie lopen denk ik; die staan leuk!
en ik had ze gepast en als ik dan naar beneden kijk heb ik het idee dat het er niet uitziet :'D

en mijn moeder vind ze afschuwelijk. ze vind alleen de tall een beetje leuk en die zijn gelijk veel duurder pff (niet dat ik ze daarom niet zou kopen maargoed.)

dus ik denk erover na haha.
tot die tijd zijn suggesties altijd welkom (dus laarzen met écht wol xD)

Dat vanaf het bovenaanzicht er niet uitziet, heb ik zelf ook, haha!