laarzen in zomer

heey, ik heb laarzen bruine met een gespje normale lengte
ik heb laarzen grijze simpele strakke iets langer
en ik wil ze graag weer aan maar kan dat in de zomer? en hoe zou jij het combineren

ik zou wachten tot de winter

ik vind laarzen egt nix voor de winter!
afschuwelijk onder leuke rokjes enso
ik wagt liever tot de winter

je moet doen waar jij je prettig bij voelt, als jij die leuke laarzen aan wilt in de zomer, doe dat! wat boeit het wat de rest ervan vind ? jij bent diegene die het aan heeft,

maar als je zou vragen wat ik zou doen, ik zou het niet doen.

Als het echt zonnig is, dan zou ik het niet doen. Maar aangezien het nu regent en bewolkt is, kan het best!

ja ik bedoel ook niet op die dagen van 30 graden enzo
maar meer op de dagen dat ik geen adidas ofzo aan wil maar laarzen met normaal temperatuur en het lijkt da het gaat regenen

Tis hier best fris nu! Kan best nu, laarzen!

ik had laatst een rokje aan met bruinen leren laarzen (beetje cowboyachtig) ik vind het best kunnen ik vind het zelfs wel leuk :slightly_smiling_face:
maar een ding: GEEN UGGS!

Ik vind shorts met laarzen eronder leuk, maar dan niet van die lange laarzen.
Met cowboy laarzen of motorboots is het leuk.

Een wit jurkje met (niet al te lange) laarsjes in camel kleur staat vaak heel mooi en zomers!
Als je het leuk combineert en als het niet te winters wordt, kan het wel vind ik.

shit geen wit jurkje heb alleen een zwart jurkje met witte blokjes (soortvanrok) en een blauwe

oohja ik had ook nog uggs xD

dankje

@ ohlaglam ik stuur wel ff foto hoelang ze zijn

http://94.100.124.133/1050950001-1051000000/1050992601-1050992700/1050992614_3_bgtG.jpeg

http://94.100.124.164/1050950001-1051000000/1050992601-1050992700/1050992625_3_pbnz.jpeg

http://94.100.124.45/1050950001-1051000000/1050992601-1050992700/1050992658_3_C6sU.jpeg

de grijze laars is donker grijs en heeft boven en onder 1 zilver rondje
de bruine heeft boven een gesp en onder over je voet en een halve rits
ik heb oko zwarte uggs

Ik vind dat echt niet kunnen. Laatst zag ik in de supermarkt een vrouw met een kort spijkerrokje en daaronder uggs, dat lijkt zo raar…

De foto’s zijn niet zo duidelijk, dus het is een beetje moeilijk te zien.
Maar Uggs eronder kan echt niet! Hahah.

mijn broek is opgestroopt

ik haat sowieso laarzen.

ja en dat is ook te heet

ja de fotos zijn indedaad slecht ik weet niet hoe het komt
waarshcijnlijk licht het aan me camera die is al zo vaak gevallen(webcam) en is dus heel pixel achtig en slecht licht en niet meer ruimte in me kamer
ik kijk wel of ik betere foto kan maken

Uggs in de zomer met blote benen zijn echt lelijk. Uggs in combinatie met een panty zijn ook erg lelijk, omdat ze vaak te wijd zijn.
(Uggs zijn sowieso lelijk.)

En met gewone laarzen zou ik ook nog maar even wachten tot de winter… Hoewel je ze nu best aan kunt doen met een spijkerbroek, met dit rotweer.

haha j het is rotweer
maar met 20 graden 18 ofzo en het ziet er beetje slecht uit kan het dan?
want als de zon schijnt heb ik toch altijd gympen slippers of ballarinas of pumps aan

Jeej, in Nederland is het niet snel zo heel warm. Ik heb mijn winterjas verdorie alweer aan de kapstok hangen. Dan kunnen laarsjes ook echt wel hoor.