laarzen dragen in de zomer?

Van Haren heeft ook altijd leuke schoenen voor weinig, daar kan je ook best kijken voor enkellaarsjes :slightly_smiling_face:

Ik vind dit dan wel weer super leuk:

http://www.fashionisingpictures.net/photoshoots/MarloesHorstBlanco12.jpg

Niet eens, 30 euro geloof ik? Ik ben er iig echt verliefd op haha zo lang naar gezocht!

wat vinden jullie van zoiets:

http://www.scapino.nl/pro…dames/stoer-kort-laarsje/

haha zo toevallig ik had net dezelfde gevonden :stuck_out_tongue:

maar mensen, bijvoorbeeld in kesha tik tok draagt ze toch ook laarzen? dan vind ik echt leuk staan. :grinning:

maar mensen, bijvoorbeeld in kesha tik tok draagt ze toch ook laarzen? dan vind ik echt leuk staan. :grinning:~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
[/quote]

Ik vind het vet leuk als je een gekleurd rokje, kort spijkerbroekje oid en dan afgetrapte cowboylaarzen eronder, zodat het een beetje zigeuner/hippielook wordt. Is ergens in een reclame geloof ik, je moet er wel mooie lange benen voor hebben, want anders is het echt niks.

ja dat is ook de enige manier waarop ik het nog wel leuk vind, maar uggs in de zomer, please! :face_vomiting:

Zoals kesha het heeft in de clip en de foto hierboven is wel leuk, hoor!
Maar niet voor in de zomer als het 30 graden is.
Dat vind ik iets voor in de lente =)

Hangt van het weer af… De zomer in Nederland is niet altijd even warm namelijk :grinning_face_with_smiling_eyes:

het is leuk maar zo warm?

http://files.hm.com/media…4_76316_12029_54_9269.jpg en wat vinden jullie van deze ? ik vind ze super vet alleen zal iedereen ze straks wel weer hebben ,.

Ik vind ze niet zo, de kleur al helemaal niet. Maar dat is smaak haha, weet niet of heel nederland er mee zou lopen. Denk dat de kans wel groot is.

gewoon een not. loop liever op teenslippers :'d:'d

Ik vind ze wel okee voor cowboylaarzen. Normaal hou ik daar helemaal niet van.

En ik weet nog zo net niet of heel NL er straks meeloopt hoor.
Bovendien valt het in de praktijk best wel mee met schoenen van de H&M vind ik, iedereen moet altijd van alles hebben, van alles is vaak uitverkocht, maar toch zie je niet supervaak mensen ermee lopen hoor. En dan heb ik het hier over in Rotterdam. Als je ziet hoeveel mensen er wonen, en hoeveel vaak de H&M schoenen dragen, die verhouding is echt wel klein =)

Ik vind het echt gewoon helemaal niks. Ik bedoel, het is ZOMER! Draag sandaaltjes/ballerina’s/allstars whatever, dat is toch veel chiller? En uggs vind ik gewoon dom, er zijn mensen die zelfs uggs op vakantie en naar het strand dragen omdat ‘ze anders denken dat ze het koud krijgen’… dat vind ik dus echt zo wannabe. :face_with_raised_eyebrow:

Uggs kunnen wel leuk staan in de zomer dan, maar ik vind dat dat meer voor de winter is… lijkt me zo warm! In de zomer kun je toch beter, ballerina’s/slippers enz
dragen? ;$.
xxx.

Dat kan wel af en toe in de zomer, vind ik. :slightly_smiling_face: Je hebt vaak genoeg regenachtige dagen, dan doe je geen open schoentjes aan neem ik aan. ;p

heb net ergens gelezen dat uggs je voeten koel houden in de zomer. dus dan vind ik het wel logisch maar nog steeds lelijk. maargoed ik ga binnenkort even op zoek naar een beetje cowboyachtige laarsjes (: