Laarzen dillema

ik heb echt even en drang om nieuwe laarzen te kopen, maar ik weet niet precies welke, er zijn zoveel leuke!

ik persoonlijk vind deze enkellaarsjes heeel leuk:

http://www.dolcis.nl/Images/Catalog/668x501/288224r.jpg

maar nu heb ik gehoord dat als je klein ben (ik ben 1.64) dat je door enkelaarsjes nog kleiner lijkt ;O
en ik vraag me bij deze laarsje ook af of er niet te veel ruimte tussen je been en de laars zit als je een legging draagt…

ik heb ook nog andere leuke laarzen gevonden waar ik eigenlijk ook wel verliefd op ben maarja 130 euro… en ik ben maar een arm studentje dus tja.
het gaat om deze:

http://www.dolcis.nl/Images/Catalog/668x501/298331r.jpg

het is best dun leer, dus de laars zakt wat naar benede als je hem aan hebt.

en wat ik nu ook heel stom vindt.
ik vond mooiee laarzen zoiets als hier boven, alleen steviger en lichter bruin en maar 60 euro!
pff komt ie dus steeds in mn knieholte, ik ben dus te klein.

wat denken jullie lange laarzen als je klein bent of enkellaarsjes?
en wat kan het beste bij een legging/maillot?

ik denk juist dat langere laarzen je kleiner maken, omdat je benen dan korter lijken… maargoed, misschien heb ik wel ongelijk. ik ben trouwens geloof ik even groot als jij. XD
waar komt die eerste vandaan trouwens? ik zoek ook nog bruine laarzen en deze zien er op het eerste gezicht wel mooi uit!

van de dolcis!

aan de link te zien komen ze van dolcis

ja ik zag het al, maar bedankt. ^^

Die 2e vind ik wel echt mooier dan de 1e

Niet mijn ding.

Koop nu een van de twee en wacht met het kopen van de andere tot de uitverkoop?

2e

Ik vind de eerste leuk! Ik vind juist bij mezelf dat laarzen mij kleiner maken maar anders pas je ze toch allebei even in de winkel.

ojee, wat een dilemma

dillema DILEMMA

De eerste vind ik mooier ik ben ook 1.64 haha maar enkellaarsjes zijn wel in.

ik dacht ook altijd dat lange laarzen je juist kleiner maken omdat je benen dan korter lijken
dus zou dan voor de eerste gaan ook omdat je de 2e eigenlijk te duur vind

Door enkellaarsjes lijk je langer (en niet kleiner), dus ik zou in jouw geval de eerste doen.

De 1e vind ik ik mooier. Die andere is zo kaal en kweet niet …