Laagjes eruit laten knippen of niet?

Hey allemaal,

Ik heb nu laagjes in mijn haar. Maar ik bedoel niet laagjes dat het voor korter is dan achter op je rug (dat heb ik ook), maar ik bedoel dat het bovenste laagje haar korter is dan het onderste.
Nu ga ik morgen naar de kapper en ik weet niet of ik die laagjes eruit moet laten knippen (dus dat ik nog wel steeds laagjes heb van voor naar achter op mijn rug, maar niet van boven naar onder) of niet.

Ik hoop dat iemand begrijpt wat ik bedoel xD
Ik ben zelf mijn laagjes wel zat, maar ik ben bang dat het saai en futloos wordt als ik ze eruit laat knippen en dat het dan met slag niet meer zo mooi is.

Dus graag jullie advies :grinning:

Ik snap het niet.

Ik snap je. En ik zou ze erin laten. Dan lijkt je haar voller en ik vind het mooier!

ik weet niet of je van jezelf dun en een beetje futloos haar hebt? want dan zou ik ze er wel in laten zitten want dan is het mooier als je het los hebt. nadeel is wel dat het lastig is al je een staart ofzoiets hebt. :slightly_smiling_face:

Oke…dus het ziet er inderdaad futlozer uit als ik ze eruit laat knippen?
Ik heb altijd laagjes gehad, dus ik weet het echt niet haha.

Ik laat ze trouwens zowiezo niet in één keer eruit knippen, want dan moet er 10cm van mijn haar af ofzo, en dat wil ik niet.

Idd, dan heb je gelijk minder volume. Ik vind met laagjes meestal mooier.

Ik vind met laagjes ook mooier, ook al heb ik dat zelf nu niet. xD Maar goed, ik moet ook hoognodig naar de kapper.:stuck_out_tongue:
Je hebt dan wel veel meer volume enzo…

ik zou laagjes erin houden want zonder laagjes heb je gewoon minder volume;)
en ik vind het mooier:P helemaal als je van jezelf al een slag hebt;)

Kan je laagjes eruit laten knippen? 0___0
Ik wou dat ik dat eerder had geweten.
Hoe doen ze dat dan?

Nou…gewoon van de onderste laagjes wat meer af laten knippen en van de bovenste (kortere) wat minder. Dan duurt het heeeeeeeeeel lang (of je moet een groot stuk eraf), en dan heb je uiteindelijk alles op dezelfde lengte.
Het is niet tsjak, je laagjes zijn eruit. Dit is voor Brod trouwens, maar ik was te lui om te citeren xD.

En ik snap trouwens wel wat jullie allemaal bedoelen. Ik denk zelf ook, met laagjes is wat vlotter en meer volume. Maar zonder laagjes vind ik het altijd zo mooi klassiek uitzien. Simpel maar mooi.
Daarom twijfel ik ook.

kies wat JIJ wil niet wat wij vinden

Sowieso, laagjes moeten je gaan. Bij mij gaan enkel lange laagjes (dus vanonder en niet vanboven) Anders krijg ik een slag met pluis…

Ik zou het erin laten want dan heb je meer volume.

post anders eens een foto van jezelf?
kunnen we wat beter beoordelen (denk ik)

Ik vind laagjes zoiezo veel mooier, maar dan niet teveel bovenin. Ik heb alleen onderin een beetje.

Beetje laagjes is sowieso wel leuk.